9 תשובות
לא.
ממש לא, יש אצלי הרבה ילדים בתיכון עם גשר
נופ
לא, גם לאחותי עשו גשר ב י ועכשיו היא ב יב ועדיין יש לה..
לדעתי זה לא מביך,
יש אנשים שאפילו בגיל 35+ יש להם גשר
(דרך אגב, אני בת 18 ועדיין יש לי גשר)
התפקיד של הגשר זה ליישר את השיניים, אין בזה משהו מביך
יש אנשים שאפילו בגיל 35+ יש להם גשר
(דרך אגב, אני בת 18 ועדיין יש לי גשר)
התפקיד של הגשר זה ליישר את השיניים, אין בזה משהו מביך
אני אחרי צבא ואני עם גשר
אל תדאגי (: זה לא מביך. העיקר התוצאה!
אל תדאגי (: זה לא מביך. העיקר התוצאה!
אנונימית
בכלל לא
לא,אני עשיתי אחרי הבית ספר בגיל 19-21 וכן הייתי אומרת הרבה פעמים שזה באסה שלא עשיתי בגיל קטן יותר.
אבל שעשיתי וגם אחרי שהוצאתי את הגשר לא הצטערתי לרגע,היה לי שנתיים וזה עבר ממש מהר בסופו של דבר בכלל לא זוכרים את התקופה עם הגשר,ומבינים עד כמה זה לא באמת מפריע.
אבל שעשיתי וגם אחרי שהוצאתי את הגשר לא הצטערתי לרגע,היה לי שנתיים וזה עבר ממש מהר בסופו של דבר בכלל לא זוכרים את התקופה עם הגשר,ומבינים עד כמה זה לא באמת מפריע.
אני בן 21 עם גשר, הכל בסדר. :)
אנונימי
באותו הנושא: