7 תשובות
לא
כן חופית4396 במיקמק פשוט פגעה בי קשות החלטטי שלא לענות לאחר שכתבה לי '' אני מאוד זועמת ''
אנונימי
^מתהה חח
^מצטערת לשמוע
אנונימית
אני בת.
ידיד שלי הפסיק לדבר איתי סתם ככה (הוא טען שנמאס לו לדבר איתי) אחרי ששלוש שנים שדיברנו.
לא משנה כמה הודעות שלחתי לו הוא עדיין ענה את אותה תשובה "נמאס לי לדבר איתך".
ידיד שלי הפסיק לדבר איתי סתם ככה (הוא טען שנמאס לו לדבר איתי) אחרי ששלוש שנים שדיברנו.
לא משנה כמה הודעות שלחתי לו הוא עדיין ענה את אותה תשובה "נמאס לי לדבר איתך".
אני כן
הרגשתי שזה חברות רעילה
הרגשתי שזה חברות רעילה
כן, זה לא שאני הפסקתי זה היה פשוט הדדי וזה היה בהדרגתיות בלי סיבה עיקרית...
אנונימי
באותו הנושא: