התחברות הרשמה

מי שטוב במתמטיקה בבקשה שיכנס אני חייבת עזרה

א. מצאו את הייצוג האלגברי של הישר העובר דרך נקודה (3,2) ושיפועו -2.

ב.חשבו את נקודות החיתוך של הישר עם הצירים.

ג.חשבו את אורכי הקטעים, שהישר מקצה על ציר הx ועל ציר ה-y

ד. חשבו את שטח המשולש ABO
21 בספטמבר 2020, 07:36
חשבוןשיעורי ביתהכנה למבחןבגרות    
תשובה אחת
.ב
-2x+4=0
-2x=-4
x=2
נקודת חיתוך עם ציר ה-x. (2,0)
-2*0+4=4
נקודת חיתוך עם ציר ה-y(0,4)
T
Tigist3
באותו הנושא:
מי שטוב במתמטיקה בבקשה שיכנס זה דחוף
מי שטוב במתמטיקה בבקשה שיכנס :)
מי שטוב במתמטיקה שיכנס :)
מיי שטוב במתמטיקה גיאומטריה אשמח שיכנס בבקשה
מי שטוב בטריגונומטריה כיתה יא בבקשה שיכנס
מי שטוב במתמטיקה שיכנס בבקשה
מי שטוב במתמטיקה 4 יחידות שיכנס בבקשה
פליז מי שטוב במתמטיקה בעיות אחוזים אשמח שיכנס
מי שטוב במתמטיקה שיכנס בבקשה זה דחוף
ההורים שלי אמרו לי שאם אני מסיימת את העבודה לחופש היום הם קונים לי איירפודס אז מי שטוב במתמטיקה שיכנס בבקשה דחוף
מי שיודע מתמטיקה בבקשה שיכנס