13 תשובות
לות'ר הכי שנוא אצלי וואי הוא כזה מעצבן
שואל השאלה:
כןןןן הוא ממש מעצבן הדבר הכי טוב שהיה זה כשהוא הפליץ במעלית וכשפייב בעט בו
אנונימית
שואל השאלה:
ומי הכי שנואה? אצלי אני ממש לא אוהבת את לותר ורגינלד
אנונימית
קלאוס חד משמעיתתתת
קלאוס
פייב קלאוס
למה כולכם עונים קלאוסס
פייב,בן וקלאוס (לא משנה הסדר) הם הכי טובים
ולותור הכי גרוע
מספר חמש, קלאוס ובן הם הדמויות הכי טובות שם לדעתי
קלאוסס הבנאדם הזה הוא הסטלן הכי מדהים שראיתי!
הכי שנואה, לות'ר, רגינלד והבעל של סיסי המניאק לא שאני מתה על סיסי אבל נזרום
קלאוס ואליסון חמש די חתיך אבל הוא נמוך אז יורד לי ממנו.וניה די כלבה לותר סתם שם בן הוא ממש חמוד