11 תשובות
כן אני :)
כן
הכרתי מפה משהי ואני כרגע חברות טובות
הכרתי מפה משהי ואני כרגע חברות טובות
כן, ממש ממש טובים.
לא נפגשנו אנחנו מדברות באפליקציה
ואנחנו *
כן אבל לא עכשיו בסטים
יש לי פה ידידים שאנחנו מדי פעם מדברים
האמת שכןן
כן אני וחבר שלי
באותו הנושא: