3 תשובות
^גם לי זה קרה בבריכה חח
בבית ספר
החלקתי מול חצי שכבה
(כיתה ב) נפלתי בחצר ונפלו לי שתי השיניים הקדמיות וירד לי מלא דם (חשוב לציין שזה היה ביום זיכרון [יום רביעי אחד] והייתה לי חולצה לבנה)
אממ ויש עוד מלא אין לי כוח עכשיו להזכר
אנונימית
אוקיי אז הייתי בים ונכנסתי עם בגד ים שקצת היה גדול עליי (לא היה לי בגד ים אחר) אז נכנסתי ואז איזה מישהי אומרת נפל לך הבגד ים ואני מול כולם כשהבגד ים שלי נפל ואחותי צוחקת עליי ואממ אוי .