9 תשובות
למה יש לנו 2 עיניים ולא 3?
אנונימית
כי בעבר הם היו גרים באיזורי ביצות. שבכל מקום הייתה ביצה מלאת חיידקים וחול. אז הם ככה כדי שהחול לא יכנס להם לעיניים.. איך זה קרה? ככה אלוהים ברא אותם.. או.. תהליך אבולוציוני
בשיא הרצינות...
יש לכם הסבר לזה?... לא.
זה כמו שתשאלי אנשים גבוהים למה הם גבוהים או אנשים שחורים למה הם שחורים
אנונימית
לא אנונימית זאת הסיבה האמיתית מה שאמרתי^
כשאנשים גבוהים או נמוכים זה כבר גנים שיש לכולם. פה העיניים שלהם שונות משל שאר העולם
שואל השאלה:
^^לאנשים שחורים יש הסבר, כנל לגבוהים
אז כנראה שגם לאנשים עם עיינים כאלו יש הסבר פשוט תחפשו בגוגל%
אמרו לי שהייתי קטנה מה שאמון כשף האוויר אמר בגלל החול והחיידקים
כן.. ואני לא כשף אוויר! אני כשף מיםם!
אה שיט התבלבלתי