8 תשובות
אוכלת ונפרדת מכולם
אוכלת
הייתי פשוט יושב שעה ונהנה בשקט
ללכת לראות את אח שלי ואבא שלי למרות שאח שלי אנלא אספיק :)
מדברת עם חברים, גלידה, מוזיקה ופרק של לוציפר
צניחה חופשית שוב
לשתות מהאסלה
סתם סליחה
קלטות כמו ב13 סיבות זה גאוני חחח
רוב הסיכויים שהייתי פשוט משתעממת, זה לא שיש לי משהי אחר לעשות..