6 תשובות
תלוי אילו..
לדעתי פתוח יהיה
שואל השאלה:
אבל מה ההיגיון בזה שאסור גם לצאת מהבית מהסגר..
לא תמיד יש אפשרות לרכב
נראלי שאפשר לקחת
לרוב נקודות החלוקה קרובות לאזור המגורים לא?
זה תלוי,
אצלי בעיר נקודות החלוקה כן פתוחות. וחוץ מזה כנראה שלא ישלחו את החבילה שלך לנקודת חלוקה שהיא סגורה אלא יחליפו לאחרת ויעדכנו אותך
ואגב יש אוטובוסים :)
זה בקילומטר שלך אם כן אז מותר