5 תשובות
לא. הוא ברא אותם ככה
אנונימי
הוא לא שונא אותם.
וכל אחד שיעשה מה שבא לו, ואני בעד הקהילה הגאה
אבל כל אחד שיעשה חטאים ה ישנא אותו?
וכל אחד שיעשה מה שבא לו, ואני בעד הקהילה הגאה
אבל כל אחד שיעשה חטאים ה ישנא אותו?
אם הוא היה שונא הוא לא היה צריך ליצור אותנו.אבל אנחנו קיימים ומי שרוצה שיאהב בגלל זה יש דבר כזה שנקרא אהבת חינם
אנונימית
הוא לא שונא