4 תשובות
אתה לא אשם.
אתה לא אשם, יצאת בסדר.
שואל השאלה:
אבל אני מרגיש שאני כן סוג של גרמתי לזה... אבל אומרים לי שהם אלו שהתנהגו לא בסדר... כדאי לי לבקש מהמורה שיעזור לי בזה? או שזה יסתדר בעצמו?
אבל אני מרגיש שאני כן סוג של גרמתי לזה... אבל אומרים לי שהם אלו שהתנהגו לא בסדר... כדאי לי לבקש מהמורה שיעזור לי בזה? או שזה יסתדר בעצמו?
קודם על והכי חשוב, שעושים עבודה צריך לעשות עם חברים שאתה סומך עליהם שרוצים תוצאה בהתאם לציפיות שלך.
עכשיו ברור לי שאתה צודק, אין לי ספק, אבל שמדובר באנשים כאלה, בוא נגיד שצריך לכתוב בעדינות יתרה, יותר להרים להם ופחות לך ואז גם לדחוף מה שיש לך לומר להם ביקורת.
אני חושבת שכדאי שתגיש כמו שזה ואם יהיה בעייתי החלק שלהם בציון אז תלך תגיד למורה וזה כבר יסתדר. אם תלך עכשיו אז זה סתם יוציא אותך רע בעיניהם וחבל..
עכשיו ברור לי שאתה צודק, אין לי ספק, אבל שמדובר באנשים כאלה, בוא נגיד שצריך לכתוב בעדינות יתרה, יותר להרים להם ופחות לך ואז גם לדחוף מה שיש לך לומר להם ביקורת.
אני חושבת שכדאי שתגיש כמו שזה ואם יהיה בעייתי החלק שלהם בציון אז תלך תגיד למורה וזה כבר יסתדר. אם תלך עכשיו אז זה סתם יוציא אותך רע בעיניהם וחבל..
אנונימית
באותו הנושא: