5 תשובות
שתעשה מה שהיא רוצה. מה זה עניין שלי
בשביל מה לשאול שאלה כזאת? כדי להסית אנשים נגדה כדי לבייש את הבחורה בעניין ולא להתייחס לבנים?
מלבד העובדה שאסור לעשות דברים כאלה בשטח בית ספר לא אחשוב עליה כלום.
בשביל מה לשאול שאלה כזאת? כדי להסית אנשים נגדה כדי לבייש את הבחורה בעניין ולא להתייחס לבנים?
מלבד העובדה שאסור לעשות דברים כאלה בשטח בית ספר לא אחשוב עליה כלום.
אנונימית
עצוב לי בשבילה
מקווה שהיא נהנתה
לא מכבד.
לפחות הייתה קוראת לי
לפחות הייתה קוראת לי
אנונימי
החיים שלה בחירה שלה. שתעשה מה שהיא רוצה.
באותו הנושא: