4 תשובות
אני משתפת רק חברה אחת שהיא הכי קרובה אליי ואני משתפת אותה כי היא יכולה לעזור לי מאוד וגם כי פשוט אני לא מסתירה ממנה שום דבר אז אין לי סיבה למה לא לספר לה
היו לי פעם קראשים על בנים שבחיים לא היה לי סיכוי איתם אז התביישתי לספר אבל לפני שאני וחסר שלי נהיינו ביחד סיפרתי
אנונימית
כי זה הסיבה היחידה לחיות
כדי לעדכן אותה ושתתן עצות
באותו הנושא: