4 תשובות
בושה עלייך ואות קלון תשאי מעכשיו בתי כי תדעי את מה טוב ומה רע? ודברי תוכן זבל אין להעלות באתר, מן כאלו חסרי תוכן וטעם היוצאים מלשונך ומטנפים את כל רכושך
אנונימית
ללכת לישון
שואל השאלה:
סלח לי אדוני כי חטאתי^
סלח לי אדוני כי חטאתי^
אנונימית
לאכול ולהמשיך לשאול שאלות
באותו הנושא: