10 תשובות
כן זה כמו לשים חלב לפני הקורנפלקס אחי
כן זה מוזר
כן.
זה פאקינג מוזר אבל תחשוב על כל האפסים האלה שלא אוכלים את הקשה, סתם מבזבזים את החלק הכי טעים.
חח נע יש כאלו :)
אם אתה אוכל רק אז כן זה קצת מוזר אבל אני מכיר מלאא כאלה
היפראקטבית ואתם
אל תעודדי אותו
^שומרים את הכי טעים לסוף.
שואל השאלה:
אני גיי
אנונימי
שואל השאלה:
ראערר
אנונימי
אנשים כמוך הם אנשים שמעדיפים וואפל לימון (אנטישמיים)