5 תשובות
אין עוד תסמינים? אז לא
תבדקי אם יש לך חום
לדעתך היית ליד חולה?
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי חום אבל לחברה שלי יש תסמינים ונפגשתי איתה
אין לי חום אבל לחברה שלי יש תסמינים ונפגשתי איתה
הכל טוב תרגעי תשלחי לי לפרטי אני אפרט לך משהוא לגבי אותו דבר
באותו הנושא: