5 תשובות
אין עוד תסמינים? אז לא
תבדקי אם יש לך חום
לדעתך היית ליד חולה?
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי חום אבל לחברה שלי יש תסמינים ונפגשתי איתה
הכל טוב תרגעי תשלחי לי לפרטי אני אפרט לך משהוא לגבי אותו דבר