3 תשובות
יש לזה סרט אם אני לא טועה
כן, אבל למדתי אותו בכיתה ט. הוא קצת ארוך אבל לא קשה
למדתי בכיתה ט ועכשיו ב-י
זה קל לא מסובך.
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)