11 תשובות
שואל השאלה:
למה אף אחד לא עונה..? אתם מתעלמים?
למה אף אחד לא עונה..? אתם מתעלמים?
אנונימית
שואל השאלה:
אני עצובה עכשיו.
אני עצובה עכשיו.
אנונימית
שואל השאלה:
אוף. תענו.
אני מרגישה רע.
אוף. תענו.
אני מרגישה רע.
אנונימית
זה לא מוריד.
לגבי השאלה שם - אם את נראית טוב וטבעי בלי איפור, אין שום סיבה שבעולם שזה יוריד אלא אם כן למישהו יש פטיש לפודרה וכו.
אם את נראית טוב וטבעי בלי איפור אבל עם איפור את נראית יותר טוב - זה יעלה כמובן.
זה הכל:)
לגבי השאלה שם - אם את נראית טוב וטבעי בלי איפור, אין שום סיבה שבעולם שזה יוריד אלא אם כן למישהו יש פטיש לפודרה וכו.
אם את נראית טוב וטבעי בלי איפור אבל עם איפור את נראית יותר טוב - זה יעלה כמובן.
זה הכל:)
שואל השאלה:
תודה. :)
תודה. :)
אנונימית
שימי *ין על מה שאחרים חושבים! תעשי מה שאת אוהבת
אם את אוהבת להתאפר תתאפרי
אם את אוהבת תכשיטים תשימי
אם את אוהבת לק תמרחי
.
רק שתדעי, אני מתאפרת מוגזם כי אני אוהבת את זה
אני שמה תכשיטים וטבעות ממש גדולות כמו גולגלות, נחשים ועוד..
הציפורניים שלי ממש ארוכות (בניה)
אני אוהבת את זה וזה מה שחשוב! לא מה שאחרים חושבים. ואם את חושבת שמישהו יפסול אותך על זה אז זה אומר שהוא לא אוהב את מי שאת באמת.
שמחתי לעזור❤
אם את אוהבת להתאפר תתאפרי
אם את אוהבת תכשיטים תשימי
אם את אוהבת לק תמרחי
.
רק שתדעי, אני מתאפרת מוגזם כי אני אוהבת את זה
אני שמה תכשיטים וטבעות ממש גדולות כמו גולגלות, נחשים ועוד..
הציפורניים שלי ממש ארוכות (בניה)
אני אוהבת את זה וזה מה שחשוב! לא מה שאחרים חושבים. ואם את חושבת שמישהו יפסול אותך על זה אז זה אומר שהוא לא אוהב את מי שאת באמת.
שמחתי לעזור❤
שואל השאלה:
תודהה.
תודהה.
אנונימית
בכיף אהבה שלי
את יודעת שאת דיברת לעצמך כן?
שואל השאלה:
בערך. :)
בערך. :)
אנונימית
אה ובקשר לשאלה לא פשוט אם מישהי יפה גם בלי איפור זה אומר שכנראה (לא כולן) יפות עם איפור