4 תשובות
שני התעצבנה מזה שיעל לא אומרת לה שלום בשום משימה ולזוגות האחרים כן אז היא החליטה לעשות עליה חרם
שואל השאלה:
ואו עצוב..^
שי ושני (בעיקר שני) ממש התעצבנה על יעל בגלל שהיא לא דיברה איתה מתחילת המירוץ ולא אמרה לה שלום כשהיא פנתה אליה ולפי הפרומו לפרק של היום היא עושה עליה חרם או משהו
אין לי מושג העונה הזאת לא מעניינת רק ראיתי שיעל נראלי קוראים לה בוכה על זה שעושים עליה חרם משהו כזה