10 תשובות
בתור אחת שמדברת רק עם חברות שלה בהאוס פארטי ורוב השכבה בקושי מכירים אותה, אזרתי אומץ ושלחתי לכמה בנים ובנות מהשכבה שלי בקשת חברות והם אישרו אותי ואחר כך גם חברים שלהם שלחו לי ודיברנו. כל מה שצריך זה לא להתבייש! זה ישתלם לך ;)
תראה, אם אתה אומר שכולם ירדו עלייך הם אנשים מגעילים, אבלכנראה יש סיבה שגורמת להם לרצות לרדת עלייך, אולי אתה עושה מעצמך יותר מדי צחוק ואז הם חושבים שזה בסדר לרדת עלייך.
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא עושה מעצמי צחוק, פעם הייתי ממש מקובל והרבה דיברו איתי וגם בנות אבל הכל השתנה
אני לא עושה מעצמי צחוק, פעם הייתי ממש מקובל והרבה דיברו איתי וגם בנות אבל הכל השתנה
אנונימי
שואל השאלה:
וגם לא נראלי יהיה לי מה לדבר איתם
וגם לא נראלי יהיה לי מה לדבר איתם
אנונימי
^תמיד אפשר למצוא, תחפש משהו משותף בניכם או וויכוח כמו פוליטיקה
אנונימי
אני וחבר שלי מצאנו 2 ילדים ברחוב ודיברנו איתם איזה שעה מבלי שידענו לפני זה מי הם, חודש לאחר מכן אני רואה את אחד הילדים האלה שוב כשאני לבד גם, דיברתי איתו על כדורסל ובנות איזה חצי שעה.
וגם בנות אפשר תמיד למצוא משהו משותף כמו טיולים מוזיקה, או סתם שאלות התעניינות
וגם בנות אפשר תמיד למצוא משהו משותף כמו טיולים מוזיקה, או סתם שאלות התעניינות
אנונימי
יש לי איזה 80 חברים אני לא מכיר את הרוב
שואל השאלה:
^ממש עוזר לי
^ממש עוזר לי
אנונימי
תשמע, אני תמיד עמדתי על שלי כשחברים אמרו לי להוריד האוס פארטי ואמרתי להם שאני לא מתכוון להוריד את זה.
הבנתי שלכל אחד יש את זה והם ממש מכורים לזה ופעם אחת ביציאה אני רואה את חבר שלי נכנס לכמה חדרים של בניפ ובנות שם, כולם שם שקטים לא מדליקים מצלמה ומשחקים משחקי קלפים, אם זה מה שמעביר לך את הזמן לך על זה.
אני במקום זאת הייתי משחק במחשב/סוני עם חברים או יוצא לבחוץ על חברים או טיול בטבע לבד (תחביב שלי).
ניסית את ההאוס פארטי הזה בכלל?
הבנתי שלכל אחד יש את זה והם ממש מכורים לזה ופעם אחת ביציאה אני רואה את חבר שלי נכנס לכמה חדרים של בניפ ובנות שם, כולם שם שקטים לא מדליקים מצלמה ומשחקים משחקי קלפים, אם זה מה שמעביר לך את הזמן לך על זה.
אני במקום זאת הייתי משחק במחשב/סוני עם חברים או יוצא לבחוץ על חברים או טיול בטבע לבד (תחביב שלי).
ניסית את ההאוס פארטי הזה בכלל?
אנונימי
שואל השאלה:
כן ניסיתי ואני נכנס למקומות של אנשים מדברים
כן ניסיתי ואני נכנס למקומות של אנשים מדברים
אנונימי