24 תשובות
לא
לא..
לא
לא
חחח מזה הורים?
לאא! בחיים אל תתבישו בהם , משפחה לפני הכל!!
נב אני מאוהבת באבא שלי אוקי
נב אני מאוהבת באבא שלי אוקי
לרוב לא לפעמים כן ואחר כך אני כועסת על עצמי שאני מתביישת
ממש לא
לא
כשהייתי קטנה ומטומטמת זה קרה לי קצת אבל אני מה זה מצטערת על זה!!! צריך להעריך כל רגע איתם! אף אחד לא שופט אותך לפי ההורים שלך הם הכי מדהימים !
הם עושים לי קצת פאדיחות בהתנגות לא אשקר, אמא שלי ממש צעקה על ידיד שלי
כן, היום הרבה פחות מבעבר אבל עדיין
ממש לא
לא להפך אני ממש אוהבת שפוגשים אותם ולא אכפת לי באיזה עבודה הם עובדים או בהתנהגות נכון הם יכולים להיות מביכים וזה מבאס אבל מיצד שני זה מצחיק
באמא שלי לא כין אין סיבה
היא מתנהגת נורמלי והיא יודעת איך לשכנע ואיך לגשת והלוואי שכולם היט מתנהגים כמוהה ובמראה לא היא נראת מיליון דולר ויש לה סטייל יותר טוב ממני
היא מתנהגת נורמלי והיא יודעת איך לשכנע ואיך לגשת והלוואי שכולם היט מתנהגים כמוהה ובמראה לא היא נראת מיליון דולר ויש לה סטייל יותר טוב ממני
לא לא ולא
את יודעת לפעמים קצת בהתנהגות אבל לא בקטע רע
לעולם לא
לא
חחח בטעות חשבתי שכתבת "אתם מתביישים בעצמכם?"
חח
אל תתייחסו לתשובה הקודמת שלי
חח
אל תתייחסו לתשובה הקודמת שלי
לפעמים בהתנהגות, לא אשקר. לפעמים אני מתבייש להביא אנשים חדשים הביתה כי אמא שלי צועקת כל הזמן...
אנונימי
תלוי ממש..
חברים שלי תמיד צוחקים עם ההורים שלי והם זורמים כאלה אז זה כיף.. אבל עם אמא יש לי הרבה חילוקי דעות בנוגע להתנהגות שלה עם אנשים אחרים וזה משהו שיוצא לי הרבה פעמים להתווכח איתה. אני לא מתביישת בה, אבל זה מפדח ואני מתביישת באופן כללי
חברים שלי תמיד צוחקים עם ההורים שלי והם זורמים כאלה אז זה כיף.. אבל עם אמא יש לי הרבה חילוקי דעות בנוגע להתנהגות שלה עם אנשים אחרים וזה משהו שיוצא לי הרבה פעמים להתווכח איתה. אני לא מתביישת בה, אבל זה מפדח ואני מתביישת באופן כללי
פעם,עכשיו לא
ממש לא
באותו הנושא: