5 תשובות
פיהרר
פיהרר אני בוכה
לשאלה: אני חושבת שנאמן בכיר? יש להם תהכי הרבה שליטה פה
לשאלה: אני חושבת שנאמן בכיר? יש להם תהכי הרבה שליטה פה
שואל השאלה:
יש כזה דבר נאמן בכיר?
יש כזה דבר נאמן בכיר?
אנונימי
למומחה סטיפס אין הרשאות.
יש דרגה אחת מעל נאמן בכיר ששכחתי איך היא נקראת
יש דרגה אחת מעל נאמן בכיר ששכחתי איך היא נקראת
נזכרתי יש משתמש בשם אבירי הרשת ואפילו הרקע של הפרופיל שלו מגניב