4 תשובות
נכון
אנונימי
הם מקרה אבוד, עזוב
הם יאמינו לשקרים שלו, מבחינתם הוא ראש ממשלה טוב וכל מה שהוא אומר על עצמו אמת
מבחינתם אנחנו מעצמה עולמית
אנונימי
לא כל כך אכפת לי העיקר שלא ניתן את המדינה שלנו לערבים
שואל השאלה:
אבל למה לענות מאנונימי????

ולתשובה מעליי, כרגע נתנו את המדינה לדיקטטור וחברות מושחתים ששולטים עלינו