8 תשובות
לא עושה כלום, ממשיכה כרגיל כי אני רגילה.
התרגלתי, ממשיך כהרגלי, מעדיף לשים אוזניות וליהנות מהרעש השקט.
הולכת לחדר ונותנת להם לסדר את זה בינם לבין עצמם
הם לא רבים, אז לא מגיב
בדרך כלל מתערב , אבל אני מקבל עונש אחרי זה ;)
נכנסת לשירותים כדי שאמא שלי לא תוציא עליי את העצבים
או שאני יושבת ולא מתערבת או שהולכת לחדר
ההורים שלי רבו הרבה שהייתי קטנה (אמא שלי דתייה אבא שלי חילוני זה סיפור) וכאילו חשבו על להתגרש וכבר עשו לנו תשיחה הזאת שהם הולכים להתגרש ולאחיות שלי זה לא כזה הזיז אבל אני תמיד הייתי עצובה בגלל זה ואני די בטוחה שבגללי הם לא התגרשו/מתגרשים (הם כבר לא רבים הרבה זה בעיקר וויכוחים מיותרים) אבל שיש להם ריבים זה עושה לי ממש רע גם אם זה סתם וויכוח קטן כזה בדרך כלל אני פשוט הולכת לחדר שלי שמה שירים על ממש ממש חזק ומנסה להתעלם