10 תשובות
אביתר מושלם
אמלה בן ואורי.. היחידים שנראים שם טוב(יש לומר אף פצצה לא רק ביחס למירוץ)
שואל השאלה:
עומר אחד החתיכים
עומר אחד החתיכים
אנונימית
פחח עאלק בן ואורי
שואל השאלה:
בדרכ הסגנון הזה לא הכי הטייפ שלי אבל הוא באמת משהו אחר הוא חתיך ברמות ומעבר לזה הוא מדהים ומצחיק וכובש אז זה מתגבר
בדרכ הסגנון הזה לא הכי הטייפ שלי אבל הוא באמת משהו אחר הוא חתיך ברמות ומעבר לזה הוא מדהים ומצחיק וכובש אז זה מתגבר
אנונימית
בן ואורי הכי נסיכים שם
גבריים אך רכים עם אופי טוב
הם גם מזכירים את הקראש שלי אז בכלל..
גבריים אך רכים עם אופי טוב
הם גם מזכירים את הקראש שלי אז בכלל..
ואי עומר קורע אותי עם הציניות שלו
ואלה וובה כול תזוזה שלהם מצחיקה אותי
ואלה וובה כול תזוזה שלהם מצחיקה אותי
סבבה שאהבת את האופי אבל להגיד שהם נראים שם הכי טוב ואפילו בכללי פצצהה זה מוגזםם
שואל השאלה:
וואו השפלנים אני שרופה עליהם שני סטלנים מתנשאים בקטע טוב והם כאלה רגישים ומיוחדים
וואו השפלנים אני שרופה עליהם שני סטלנים מתנשאים בקטע טוב והם כאלה רגישים ומיוחדים
אנונימית
שוב הם דומים לקראש שלי מבחינתי אין משהו שמתעלה עליהם שם