3 תשובות
שואל השאלה:
סינטומצין אבל אין לי אותה
אנונימית
בעיקרון זה לא בעיה להשיג אבל עם אין לך כוח אז את יכולה פשוט לחטא במים ומלח וזהו .. העגיל הזה זה הדיל שכמעט תמיד יש בו אינפקציה אז זה ממש נורמאלי
עשיתי נזם כבר שלוש פעמים וכל פעם היה לי שם אינפקציה יש משחה כזאת שחכתי איך קוראים לה היא בעיקרון משחה לעניים אבל כולם אומרים שהיא ממש טובה לאינפקציה בנזם היא קטנה כזאת ירוקה