התחברות
הרשמה
אם מישהו קורא לי כל הזמן "ילדה יפה" יש מצב שהוא בקטע שלי?
24 בספטמבר 2020, 23:47
התאהבות
הידלקות
איך יודעים
מבטים
קראש
5 תשובות
כן אחותי לכי על זה
ר
רונית הבלשית
אולי את פשוט ילדה יפה
פ
פרטי המשתמשת
אכן כן
ל
ליקריץ_
הוא בקטע
ס
סוד365
נראלי שכן
ל
לל788
באותו הנושא:
אני בקטע של מישהו כבר כמה זמן והבנתי שהוא לא בשבילי, איך אפשר לרדת ממנו?
כשאתם רבים עם מישהו שהוא ילד אינטרנטי הוא קורא לכם מכוער/ת?
אם ידיד שלי קורא לי בכינויים ולזאת שהוא בקטע שלה קורא בשמה הרגיל מזה אומר?
מישהו פה עדיין קורא עיתון בזמן שהוא בשירותים או שכולם עברו לטלפון?
בניקלודיאון יש מישהו שהוא גם ילד וגם רוח רפאים ויש לו שיער אפור, איך קוראים לו?
איך קוראים למישהי המונית כזאת שהיא כל הזמן צועקת ומבליטה את עצמה ושתלטנית בדברים בקטע רע?
אם מישהו קורא לי טיפשה שלי כל הזמן זה בקטע טוב נכון?
אם הקראש קורא לי ככה באנשי קשר זה אומר שהוא לא בקטע שלי?
יש לי ילד בכיתה שאני יודעת בוודאות שהוא בקטע שלי, אני גם בקטע שלו, המשך
יש מישהו שאני אוהבת ואנחנו ממש מתקרבים הוא כל הזמן מחמיא לי כל הזמן מחבק אותי הוא אומר לי שהוא אוהב אותי בקטע
שמתי לב שמישהו כל הזמן מסתכל עליי או מנסה לעצבן אותי זה אומר שהוא בקטע שלי?