7 תשובות
לא חושב. אבל כל עוד את לא כולאת אנשים בפנים ושוטפת מוחות של אנשים תמימים אין בזה בעיה ניראלי
לא נראלי
לא
הבונים החופשיים, לצערי הרב,הם חוקים - הם בעמנם בממשלה. הבעיה שמבחינה רשמית, הוא לא מציגים את עצמם כ"סוגדי שטן" (כי זה לא לכבוד להם), אבל כ"מסדר אחוותי". אבל בפועל (מי שבדרגות גבוהות) הם סוגדי שטן.
אנונימי
שואל השאלה:
אם היה לך שמץ של מושג על הבונים החופשיים היית מבין שהשטן זה הדבר האחרון שהם יסגדו לו.

שואלת השאלה אין חוק ספציפי עדיין נגד כתות, ויש בארץ ''כתות'' שנקראות יהודים משיחיים שפועלים כבר בערך טיפה פחות מ-2000
מבין בהם יפה מאוד:

http://9aven.weebly.com/

https://illuminatisymbols.info/

^ תוכלי לראות כאן המון סגידות לשטן ע"י הבונים החופשיים (ברק אובמה, ג'ור'ג בוש, ביל קלינטון ועוד המון).
אנונימי