8 תשובות
אבא- רוק ישן (נחמד כזה, הרוב אני אוהבת)
אמא- אלט ג'יי, לנה דל ריי, כל מיני שירים בסגנון אלט ג'יי. בעיקר משנות התשעים הרגועות

ואני שומעת ווקאלויד, רוק חדש, מטאל ואינדי
התגובה הראשונה (מוזיקה רוסית ישנה) ומוזיקה רוסית של היום
וכן, זה מאוד שונה למה שאני מקשיבה - אנגלית, רוק, שנות ה60 70
אנונימי^^
בדיוק ההורים שלי, אולי אנחנו אחים?
שואל השאלה:
אנונימי מה את שומע?
אנונימית
אבא שלי מזרחית ואמא שלי כמוני רוק קלאסי ישן
אנונימית
אבא - מזרחית בעיקר
אימא - שירים של פעם
אני - פופ
שלמה ארצי
ארץ ישראלית
קובנית אפילו לפעמים
קווין
המוזיקה הרוסית הישנה.
וכן, מאוד שונה.