7 תשובות
xs max
הוא נוח ברמות אני מתה עליו
ממש קל לתפעול
הוא נוח ברמות אני מתה עליו
ממש קל לתפעול
x
ממש נוח וטוב
ממש נוח וטוב
11 ובאמת שהוא נוח
יש לי אייפון איקס אקס מקס והוא מושלם וזה ממש לא משנה עם כפתור בלי כפתור לכל דבר מתרגלים
x והוא מושלם
אנונימית
11
אני אהבתי את הכפתור וקצת עצובה שאין לי אותו
אני אהבתי את הכפתור וקצת עצובה שאין לי אותו
11 באמת שעברתי לפני חודש מאנדרואיד לאייפון וכבר התרגלתי והכל טוב
באותו הנושא: