7 תשובות
xs max
הוא נוח ברמות אני מתה עליו
ממש קל לתפעול
x
ממש נוח וטוב
11 ובאמת שהוא נוח
יש לי אייפון איקס אקס מקס והוא מושלם וזה ממש לא משנה עם כפתור בלי כפתור לכל דבר מתרגלים
x והוא מושלם
אנונימית
11
אני אהבתי את הכפתור וקצת עצובה שאין לי אותו
11 באמת שעברתי לפני חודש מאנדרואיד לאייפון וכבר התרגלתי והכל טוב