6 תשובות
אין לי אחים/אחיות :)
10 שנים כזה
אנונימי
אף פעם כנראה או בגיל ממש קטן...
אני בחיים לא יחטיף בכל הכוח שלי.
אני בחיים לא יחטיף בכל הכוח שלי.
לפני לדעתי חצי שנה קצת יותר אחותי זרקה לי הערה מגעילה כרגיל,
החזרתי לך והיא הורידה לי סטירה.
משכתי אותה מהשיער לרצפה ונתתי לה כאפה סובבתי לה תראש. היא התחילה שיהיה ברור
החזרתי לך והיא הורידה לי סטירה.
משכתי אותה מהשיער לרצפה ונתתי לה כאפה סובבתי לה תראש. היא התחילה שיהיה ברור
אנונימי
תחילת שנה שעברה אחותי שברה לי בושם בכוונה ולא שתקתי חחחיחחח
אבל שהיינו יותר קטנים היינו רבים מלאא וואי
אבל שהיינו יותר קטנים היינו רבים מלאא וואי
ממש היום אבל זה קורה תמיד ככה זה אחים אל תתרגשי
באותו הנושא: