התחברות
הרשמה
אוגר נשך אותי ויש לי מלא סימנים אדומים
יש לי אוגר מחמד שנשך אותי היום בבוקר בסביבות 9 , אחרי כמה שעות אחרי הנשיכה התחלתי להרגיש לא טוב (כאבי ראש וכאלה) , ועכשיו לפניי שעתיים בערך התחילו להופיע לי סימנים אדומים ליד מקום הנשיכה , מה אני אמור לעשות עכשיו והאם זה מסוכן?
26 בספטמבר 2020, 22:14
אוגר
אוגרים
שחורים
2 תשובות
אוגר יכול לנשוך? שהיה בכל מקרה תחטא עם אלכוהול או חומר חיטוי לפצעים, אם זה מחמיר מאוד תפנה לרופא.
ק
קראו לי הוד אווטארויותך
תחטא את זה ותזרוק את האוגר לפח
S
Simba1
באותו הנושא:
פוצצו אותי מכות וכל הפנים שלי אדומים ויש לי סימנים אדומים מהדם איך אני אלך ככה לבית ספר?
סימנים אדומים שנשארו אחרי חצקונים עוברים?
מה ההבדל בין סימני מתיחה לבנים לבין סימני מתיחה אדומים?
יש לי סימנים אדומים מחצ'קונים.. זה יעבור?
אתמול הייתי בבריכה ,ונשרפתי מהשמש בכתפיים ויש לי סימנים אדומים וזה קצת שורף.
סימני הרזיה וסימני מתיחה יכולים להיות גם אדומים?
שאבתי כוס פלסטיק ויש לי סימנים אדומים (סתם בשביל הכיף היה לי משמעם)
כבר יומיים עברו מאז השעווה בבטן ועדיין יש לי סימנים אדומים מה עושים?
למה נהיו לי מלא סימנים אדומים בצורת עיגול על הידיים ?
כשאני נוגע בפנים, הכל חלק אבל עדיין יש סימנים אדומים מהתקופה שהייתה לי אקנה, מה זה?
להעלים סימנים אדומים מהעור במהירות - העברת סימנים אדומים (אלרגיה) כתוצאה מעקיצת חרקים: איזו משחה יעילה להעברת סימנים אדומים מעקיצת יתוש, חרק או מאלרגן?