6 תשובות
באתי לדלת שלו
אני: רון?
הוא: מהה!
גם אני: (דופקת לו על הדלת בחוסר טאקט)
הוא: מהה!!!
אני: דו יו ואנט טו בילד טה סנו מן?
הוא: תלכי מפה
אני: כומ און לטס גו
הוא: אני אפתח את הדלת ואת תצטערי על זה
אני: פליי
גם הוא: פותח תדלת וזורק עלי את הכפכף שלו
אני אשר בורחת משדה הקרב: אמא יש לנו מפר בידוד!
והוא חמוש!!!!!!!
תתקשרי למשטרה!!
תזמיני ניידת!!!!
הוא שנגמר לו התחמושת: הילה את יכולה להביא לי את הכפכפים?
אני: רון?
הוא: מהה!
גם אני: (דופקת לו על הדלת בחוסר טאקט)
הוא: מהה!!!
אני: דו יו ואנט טו בילד טה סנו מן?
הוא: תלכי מפה
אני: כומ און לטס גו
הוא: אני אפתח את הדלת ואת תצטערי על זה
אני: פליי
גם הוא: פותח תדלת וזורק עלי את הכפכף שלו
אני אשר בורחת משדה הקרב: אמא יש לנו מפר בידוד!
והוא חמוש!!!!!!!
תתקשרי למשטרה!!
תזמיני ניידת!!!!
הוא שנגמר לו התחמושת: הילה את יכולה להביא לי את הכפכפים?
אנונימית
^^חחח מתהה
ולשאלתך:
ברוך ה' אין לי אחים בבידוד וטוב שכך, למרות שאני ממש רוצה לעשות את זה, כן!
בהצלחה..:)
ולשאלתך:
ברוך ה' אין לי אחים בבידוד וטוב שכך, למרות שאני ממש רוצה לעשות את זה, כן!
בהצלחה..:)
^^ אנונימית אותו דבר אח שלי וגם הוא רון
אנשים אני היא אנונימית וחטפתי כפכפים כדי לכתוב את התשובה הזאת
עם הייתי עושה את זה אח שלי היה זורק עלי כפכף
חחח זה בול
באותו הנושא: