12 תשובות
מה זה ביקסבי שתהיו בריאים
מעדיפה אייפון רק בגלל שיש לי מק וקל לעבוד איתם יחד, כל הטלפון שלי על המחשב
משהו בגלקסי לא בא לי טוב בעין זה פשוט לא אסתטי ברמה שזה כבר כואב לי פיזית
סמסונג
אייפון
אין לי בעיה עם שניהם,נראלי אייפון
אייפון
סמסונג יןתר נוח לי
3m
אייפון
אייפון
אייפון. הייתי 5 שנים עם אייפון ועכשיו אני עם אנדרואיד ומת לחזור לאייפון
אני מעדיפה אייפון זה יותר נוח לי
סמסונג זה יותר נוח לי
סמסונג