9 תשובות
לא. אל תצאי.
זה לא משנה אם תהיי עם מסכה, את עדיין יכולה להדביק.
זה לא משנה אם תהיי עם מסכה, את עדיין יכולה להדביק.
לא לצאת. פשוט מאוד. את בבידוד, כמו שאם לא היה יום כיפור לא היית יוצאת, אז לא לצאת.
דעתי היא שאת עלולה לגרום לאנשים למות. זה שווה את זה? על המצפון שלך? ילדים מתייתמים. תהני
אנונימית
לא לצאת.
אם כל אחד שנמצא בבידוד יחליט שבא לו לצאת.
אנחנו לא נצא מזה.
בכל מקרה יש סגר ואסור לצאת.
אם כל אחד שנמצא בבידוד יחליט שבא לו לצאת.
אנחנו לא נצא מזה.
בכל מקרה יש סגר ואסור לצאת.
שואל השאלה:
אבל נשאר לי 3 ימים אני כמעט סיימתי אותו
אתם חושבים שעדיין יכולה להדביק?
אבל נשאר לי 3 ימים אני כמעט סיימתי אותו
אתם חושבים שעדיין יכולה להדביק?
אנונימית
כן את יכולה להדביק. ופשוט אל תצאי. יש סיבה לזה שאת בבידוד וזה שהוא נגמר עוד שלושה ימים ולא עכשיו.
^^כן.
אנונימית
כן, את יכולה להדביק בכל זאת.
ממש אל תצאי אם את בבידוד
באותו הנושא: