14 תשובות
כן
אנונימי
כן זה היה העונש של ההורים שלי אבל שהייתי ממש קטנה נגיד רבתי עם אחותי סגרו אותי איתה שם עד שנשלים
שואל השאלה:
מצטער לשמוע גם לי קרה ..מי עשה לך את זה?
מצטער לשמוע גם לי קרה ..מי עשה לך את זה?
אנונימי
שואל השאלה:
לאנונימי מצטער לשמוע גם לי קרה ..מי עשה לך את זה?
לאנונימי מצטער לשמוע גם לי קרה ..מי עשה לך את זה?
אנונימי
בשירותים לא
אבל כאילו שחושבים על זה זה לא היה כזה גרוע כי אני זוכרת שהיה לנו שתי שירותים ובשירותים עם המקלחת שזה יותר גדול היינו שופכות שמפו על הרצפה משעמום ועושות החלקה על הקרח חח או בקטנים היינו ממציאות כאילו יש איזה דלת קסומה שמובילה לארצות סודיות חח
ההורים עשו לי את זה הרבה כשהייתי קטן גם בחדר שלי היו
אנונימי
שואל השאלה:
ואיך הגבתה לזה?
ואיך הגבתה לזה?
אנונימי
לא זוכר
אני זוכר רק שהייתי רגיל לזה ופשוט הייתי יושב על הרצפה ומחפש דברים בארונות ובמקלחת ומשתעמם, אפילו נרדם לפעמים
אני זוכר רק שהייתי רגיל לזה ופשוט הייתי יושב על הרצפה ומחפש דברים בארונות ובמקלחת ומשתעמם, אפילו נרדם לפעמים
אנונימי
שואל השאלה:
בא לך שנדבר בפרטי בבקשה?
בא לך שנדבר בפרטי בבקשה?
אנונימי
סליחה אחי אבל אני לא רוצה להוריד את האנונימי פה אז
אם אין לך בעיה תכתוב לי את השם שלך
אם אין לך בעיה תכתוב לי את השם שלך
אנונימי
לא
אבל נגיד העונשים היה בלי בטלפון ליום או לא להיפגש עם חברות (זה היה כשהייתי קטנה היום לא מענישים אותי)