56 תשובות
אנחנו שוללים זכויות מהפלסטינים מעצם העובדה שאנחנו שולטים צבאית ביהודה ושומרון, זה בהחלט מגביל את חופש התנועה וזכויות אחרות.
כן יש לכך הצדקה, השליטה הביטחונית הכרחית, אבל מבחינה עובדתית כן יש פגיעה בזכויות שלהם.
גם הימין המתון שמבין בפוליטיקה יודע את זה
כן יש לכך הצדקה, השליטה הביטחונית הכרחית, אבל מבחינה עובדתית כן יש פגיעה בזכויות שלהם.
גם הימין המתון שמבין בפוליטיקה יודע את זה
שואל השאלה:
אמי לא חושבת שישראל שוללת זכויות מ"פלסטינים",ואני חושבת שהם תוקעים לנו סכין בגב,
אמרתי והתבטתי נגד הטרור הפלסטיני ואמרתי שיפסיקו לרצוח.
אמי לא חושבת שישראל שוללת זכויות מ"פלסטינים",ואני חושבת שהם תוקעים לנו סכין בגב,
אמרתי והתבטתי נגד הטרור הפלסטיני ואמרתי שיפסיקו לרצוח.
אנונימית
זה לא משנה מה את חושבת, יש עובדות בשטח.
גם השמאל המתון נגד הטרור הפלסטיני, זה לא עצם הויכוח
גם השמאל המתון נגד הטרור הפלסטיני, זה לא עצם הויכוח
שואל השאלה:
עובדות בשטח?
נראה לי הם מנצלים יותר מדי את העובדה שיש להם זכויות.
עובדות בשטח?
נראה לי הם מנצלים יותר מדי את העובדה שיש להם זכויות.
אנונימית
עם אנשים כאלה אין מה לדון... ממליץ לך פשוט לסנן אותו ואת השטויות שלו.
יש הבדל בין להתנגד לטרור שזה משהו שיש עליו הסכמה מן הסתם בכל הקשת הפוליטית השפויה לבין הויכוח העקרוני על השליטה הצבאית ביהודה ושומרון ושלילת הזכויות.
ממליץ לך ללמוד יותר על הנושא ואז תוכלי להביע עמדה שמבוססת גם על הרבה ידע
ממליץ לך ללמוד יותר על הנושא ואז תוכלי להביע עמדה שמבוססת גם על הרבה ידע
שואל השאלה:
גרידי קאפיטאליסט,אשמח שבכל זאת תעזור לי להגיב.
גרידי קאפיטאליסט,אשמח שבכל זאת תעזור לי להגיב.
אנונימית
שואל השאלה:
אצלי במשפחה נרצחו למדתי את הנושא,והם לא מסכנים,היחידים שמונעים מעצמם זכויות אלו הם עצמם והשלטונות והחמאס שנבחר דמוקרטים,לשם המיסים שלי הולכים.
אצלי במשפחה נרצחו למדתי את הנושא,והם לא מסכנים,היחידים שמונעים מעצמם זכויות אלו הם עצמם והשלטונות והחמאס שנבחר דמוקרטים,לשם המיסים שלי הולכים.
אנונימית
בסדר. מה הוא טוען כרגע?
לא אמרתי שהם מסכנים. חמאס לא רלוונטים, אין שליטה צבאית בעזה
שואל השאלה:
חמאס והרשות ה"הפלסטינית" לא שונות זו מזו,וזה מה שהוא טוען,
לא אשכח את הכאב שהרגשתי,הרבה מהם בעד ש"אחזור" לתאי הגזים,
כן השליטה מוצדקת ולא השליטה לא שוללת זכויות או ממסכנת בגבולות השטחים שגם הם אמורים להיות שלנו.
חמאס והרשות ה"הפלסטינית" לא שונות זו מזו,וזה מה שהוא טוען,
לא אשכח את הכאב שהרגשתי,הרבה מהם בעד ש"אחזור" לתאי הגזים,
כן השליטה מוצדקת ולא השליטה לא שוללת זכויות או ממסכנת בגבולות השטחים שגם הם אמורים להיות שלנו.
אנונימית
מדינת ישראל מעולם לא יזמה פעולת טרור. הצבא שלנו עוסק אך ורק בניטרול הרוע של הצד השני, והוא מעולם לא מתקיף חפים מפשע.
במבצע צוק איתן, בו השלטונות הפלסטינים בעזה ירו לעבר ישראל מאות פעמים ביום, אל עבר שכונות מגורים בהם מתגוררים אנשים חפים מפשע, ולקחו את חייהם של רבים וטובים, הצבא הישראלי דאג להפציץ אך ורק מטרות של חמאס, ולהתקשר לאוכלוסיה האזרחית לפני שהפציץ.
אין שום צבא בעולם שמתקשר לאוכלוסיה אותה הוא עומד להפציץ לפני שהוא עושה זאת, זה רק מראה כמה אנחנו מוסריים והגונים במשחק הזה, אל מול אויב חסר רחמים.
במבצע צוק איתן, בו השלטונות הפלסטינים בעזה ירו לעבר ישראל מאות פעמים ביום, אל עבר שכונות מגורים בהם מתגוררים אנשים חפים מפשע, ולקחו את חייהם של רבים וטובים, הצבא הישראלי דאג להפציץ אך ורק מטרות של חמאס, ולהתקשר לאוכלוסיה האזרחית לפני שהפציץ.
אין שום צבא בעולם שמתקשר לאוכלוסיה אותה הוא עומד להפציץ לפני שהוא עושה זאת, זה רק מראה כמה אנחנו מוסריים והגונים במשחק הזה, אל מול אויב חסר רחמים.
שואל השאלה:
תודה רבה,עדכן כישגיב,בבקשה אל תוריד את הפעמון גרידי קאפיטליסט והשאר.
תודה רבה,עדכן כישגיב,בבקשה אל תוריד את הפעמון גרידי קאפיטליסט והשאר.
אנונימית
אין בעיה. אבל קחי בחשבון שאנשים מהסוג שלו לא באמת מתעניינים בעובדות. הם באים עם אג'נדה, מראש. גם אם הם יראו שהאמת בתכליתה היא שונה, הם עדיין לא ישנו את דעתם.
הסכנה האמיתית היא שאנשים כמוהו ישכנעו אנשים תמימים, ולכן, כאנשי הסברה ישראלים, עלינו להתמקד באנשים התמימים ובריבים פומביים, ולא בשיח פרטי עם אנשים שהם ללא צל של ספק - ראש בקיר.
הסכנה האמיתית היא שאנשים כמוהו ישכנעו אנשים תמימים, ולכן, כאנשי הסברה ישראלים, עלינו להתמקד באנשים התמימים ובריבים פומביים, ולא בשיח פרטי עם אנשים שהם ללא צל של ספק - ראש בקיר.
את כנראה לא יודעת מספיק על המציאות, וחוץ מזה אני בספק שהוא קרה לך ככה רק בגלל זה
שואל השאלה:
אני יודעת מספיק על המציאות,מה שנקרא ה"פלסטין" שאתם לא רואים.
שיפסיקו לתקוע סכין בגב.
אני יודעת מספיק על המציאות,מה שנקרא ה"פלסטין" שאתם לא רואים.
שיפסיקו לתקוע סכין בגב.
אנונימית
העובדה שאת אומרת סכין בגב רק מוכיחה כמה את שטופת מוח, כבר להגיד ביקורת כלשהי זה "לתקוע סכין בגב"
זוהי לא ביקורת, אלא שימוש בוטה בשקרים ובחדשות כזב, על מנת לייצר נרטיב שקרי.
על סמך מה אתה קובע שאני מבוסס על שקרים? גם אתה שטוף מוח. יאללה לך תמשיך להאמין רק מה שהאליל שלך מר בנימין "בינו" נתניהו קובע לך לחשוב
אינני תומך בבנימין נתניהו, ולכן הטענה שלך אפילו לא רלוונטית...
על סמך מה אני קובע שאתה מתבסס על שקרים?
כי הטענות שלך נראות כאילו נלקחו מדף המסרים של bds
על סמך מה אני קובע שאתה מתבסס על שקרים?
כי הטענות שלך נראות כאילו נלקחו מדף המסרים של bds
שואל השאלה:
שטופת מוח? הגד את זה לקרובי משפחתי שכנראה מזייפים את עצמם מתים.
מסכנים עאלק,הנרטיב ה"פלסטיני" הוא הכי גזעני שיש,שמפלג באומה שלי,"חזרה לתאי הגזים",לא נשמע מוכר?
הבחנה בין יהודים על פי איפה בילוי בגלות ב2000 שנה האחרונות...ולקבוע על פי זה האם שייכים לעם ישראל...זה לא נשמע קצת..גזעני?
האגדה שלהם קיימת בזכות רומאים אנטישמים ימח שמם.
שטופת מוח? הגד את זה לקרובי משפחתי שכנראה מזייפים את עצמם מתים.
מסכנים עאלק,הנרטיב ה"פלסטיני" הוא הכי גזעני שיש,שמפלג באומה שלי,"חזרה לתאי הגזים",לא נשמע מוכר?
הבחנה בין יהודים על פי איפה בילוי בגלות ב2000 שנה האחרונות...ולקבוע על פי זה האם שייכים לעם ישראל...זה לא נשמע קצת..גזעני?
האגדה שלהם קיימת בזכות רומאים אנטישמים ימח שמם.
אנונימית
נניח ושלהם אגדה, מי קבע ששלנו לא? אנחנו מבססים את זכותנו לארץ על איזה ספר שנכתב לפני 5000 שנה על ידי סופרים אנונימיים
שואל השאלה:
אז אתה אתאיסט הא...
גם בדיקות גנטיות הוכיחו.
אז אתה אתאיסט הא...
גם בדיקות גנטיות הוכיחו.
אנונימית
בדיקות גנטיות של בני ישראל? כן הגיוני מאוד, שלחו מישהו בחזרה בזמן כדי לבדוק dna של מישהו בכנען וקבעו. יפה מאוד
שואל השאלה:
אתה עד כדי כך...
מיי גאד..
לפחות אני לא שופטת מיהו יהודי על פי צבע עור,לול.
אתה עד כדי כך...
מיי גאד..
לפחות אני לא שופטת מיהו יהודי על פי צבע עור,לול.
אנונימית
נכון, הדת היהודית היא רק דת ולא לאום. ואז את בכלל שוללת את הזכות שלנו לעם
הוא צודק
שואל השאלה:
חחח זה לאום,אחד יחיד ומלוכד שאינו מותנה בצבע עור,
אתה נשמע בדיוק כמו הבידיאס.
חחח זה לאום,אחד יחיד ומלוכד שאינו מותנה בצבע עור,
אתה נשמע בדיוק כמו הבידיאס.
אנונימית
שואל השאלה:
באמת..ספר לי על זה אדון קומוניסט..
באמת..ספר לי על זה אדון קומוניסט..
אנונימית
אם את רוצה תפני אליי בפרטי, ובבקשה קצר כי אין לי כוח לבבונים פשיסטיים
ואגב אם ללכת לפי הdna, בערך ל40% מערביי המזרח התיכון ו20% מהאפריקאים יש גנים יהודיים, אז אולי ניתן גם להם להגיע לפה? הרי כולנו לאום אחד גדול
אני אפילו לא הייתי מגיב
לא הבנתי מה את חושבת?
^ אם הולכים לפי ההגיון שלך, אז ברמה העקרונית אנחנו חולקים 60% מהדנ"א שלנו עם בננה.
זה אומר משהו?
לא. זה לא אומר שבננות הן בני אדם.
זה אומר משהו?
לא. זה לא אומר שבננות הן בני אדם.
שואל השאלה:
לול לא קשור,בשהיל להשתייך ללאום צריך להיות יהודים,בבונים פאשיסטים,יורד לרמה האישית הא..
נראה אותך אומר את זה לקרובי המשפחה שלי בקבר..
לול..
אחלה דקלומים מהבידיאס.
לול לא קשור,בשהיל להשתייך ללאום צריך להיות יהודים,בבונים פאשיסטים,יורד לרמה האישית הא..
נראה אותך אומר את זה לקרובי המשפחה שלי בקבר..
לול..
אחלה דקלומים מהבידיאס.
אנונימית
אז בעצם הטיעון של הdna נופל, עוד הוכחות לכך שאנחנו לאום אחד? חוץ מהספר או איזה מדינת בובה של רומא שהייתה קיימת פחות או יותר 80 שנה לפני 2000 שנה?
תרבות משותפת שמסמלת זיקה לארץ ישראל, ארכיאולוגיה אשר מוכיחה את עברנו כאן, כתבינו, והשימור של הזיקה לארץ ישראל, אלפי שנים בגולה.
שואל השאלה:
חחח איזה אתאיסט..
יד היסטוריה שעוקבת צעד אחרי צעד שמאוששת,ספר לי על ההיסטוריה של העם המדומיין.
חחח איזה אתאיסט..
יד היסטוריה שעוקבת צעד אחרי צעד שמאוששת,ספר לי על ההיסטוריה של העם המדומיין.
אנונימית
אז כנראה שאת לא מןדעת למה שקורה בשטחים ובעזה
אנונימי
זיקה דתית לארץ ישראל היא לא זיקה לאומית, גם למוסלמים יש זיקה דתית למכה, אבל אף אחד בעולם לא היה מצדיק מדינת איסלאם. ואגב הציונות היא פשוט רעיון מודרני שרוב יהדות העולם לא התעניינו בו בזמנו וכיום אפילו לא מייצג את רוב יהדות העולם
שואל השאלה:
חחח,יא טוז'ה זנאיו פרוסקי,
וקומוניזם הרג הרבה אנשים בעולם.
חחח,יא טוז'ה זנאיו פרוסקי,
וקומוניזם הרג הרבה אנשים בעולם.
אנונימית
מה שקורה הוא שאנחנו מגנים על עצמנו מפני טרוריסטים שרוצים לשים קץ לעם היהודי.
ליהודים אין רק זיקה דתית לארץ ישראל, אלא גם זיקה להתיישבות בה.
זאת בניגוד לכל דת אחרת, שלא אומרת למאמיניה היכן לגור.
אך היהדות היא הרבה מעבר לדת - היהדות היא תרבות.
זאת בניגוד לכל דת אחרת, שלא אומרת למאמיניה היכן לגור.
אך היהדות היא הרבה מעבר לדת - היהדות היא תרבות.
שואל השאלה:
נכון אנונימי,אני הרבה יותר ממודעת,
אפריקאנר רוב יהודי העולם ציונים,כי זו יהדות.
נכון אנונימי,אני הרבה יותר ממודעת,
אפריקאנר רוב יהודי העולם ציונים,כי זו יהדות.
אנונימית
והעם היהודי פלש לביתם בסוף המאה ה19 ותחילת המאה ה20. הטרור הפלסטיני הוא תגובה אנושית אך לא רציונלית לאימפריאליזם הציוני.
ג'וזף המהפכן צודק לגמרי
אנונימי
שואל השאלה:
חחח,או מיי גאד,לול.
חחח,או מיי גאד,לול.
אנונימית
שואל השאלה:
אז ההתגוננות שלנו עם צה"ל היא גם תגובה אנושית.
אז ההתגוננות שלנו עם צה"ל היא גם תגובה אנושית.
אנונימית
הציונים פלשו לפה, הם הגורם לסכסוך
שואל השאלה:
לול,הם פלשו אלינו.
זו הארץ שלנו.
לול,הם פלשו אלינו.
זו הארץ שלנו.
אנונימית
תרבות היא לא לאום, אם תרבות הייתה לאום, כל המזרח התיכון הייתה מדינה אחת.
שואל השאלה:
לול זה חלק ממרכיב לאומי,
בכלל מה אתם עושים בישראל?
חזרו לאירופה לתאי הגזים,זה מה שהם מאחלים לכם.
גזענות לשמה.
לול זה חלק ממרכיב לאומי,
בכלל מה אתם עושים בישראל?
חזרו לאירופה לתאי הגזים,זה מה שהם מאחלים לכם.
גזענות לשמה.
אנונימית
אין תאי גזים באירופה....
שואל השאלה:
אז חזרו לאירופה,והרגו את עצמכם שם,לא שאכפת להם,זה מה שהם מאחלים לכם.
אז חזרו לאירופה,והרגו את עצמכם שם,לא שאכפת להם,זה מה שהם מאחלים לכם.
אנונימית
בינתיים את פה מאחלת למוות שלי...
שואל השאלה:
לא אני,חס וחלילה, אלא הם.
אני אוהבת אותך כי אתה אחי היהודי.
וכולנו שווים בין שווים.
לא אני,חס וחלילה, אלא הם.
אני אוהבת אותך כי אתה אחי היהודי.
וכולנו שווים בין שווים.
אנונימית
באותו הנושא: