7 תשובות
למי שיש בונה סוכה ולמי שאין אז אין
בעיקרון כן כי חייבים לאכול רק בסוכה...
תקראו באינטרנט....
לא לכולם יש סוכה לבנות אותה
לא לכולם יש סוכה לבנות אותה
לא קוראים לזה חוק.
קוראים לזה מצווה\מנהג.
מצווה לבנות סוכה בחג הסוכות, זה כל הקטע של החג הזה (סוכות-סוכה)
אבל אם אתם לא נוהגים אז לא.. אבל זה אומר שאתם לא חוגגים את חג סוכות.
קוראים לזה מצווה\מנהג.
מצווה לבנות סוכה בחג הסוכות, זה כל הקטע של החג הזה (סוכות-סוכה)
אבל אם אתם לא נוהגים אז לא.. אבל זה אומר שאתם לא חוגגים את חג סוכות.
חחח ממש לא
שואל השאלה:
סץמי תפה! זה חובה
סץמי תפה! זה חובה
לא מה פתאום