4 תשובות
טיפה סותר את עצמו, אבל די הבנתי למה הכוונה
אתה לא חייב להגיב בהתלהבות לכל דבר, גם לאנשים אדישים בדכ יש דברים מסויימים שמלהיבים אותם
אתה לא חייב להגיב בהתלהבות לכל דבר, גם לאנשים אדישים בדכ יש דברים מסויימים שמלהיבים אותם
אני גם ככה
אנונימית
ברור שזה הגיוני אבל יכול להיות שאתה פשוט אדיש במצבים מסויימים ומתלהב בדברים מסויימים זה לא ממש מגדיר אותך
זה קצת סותר אחד את השני אבל זה תלוי ממה אתה מתלהב
באותו הנושא: