5 תשובות
שואל השאלה:
זה לא קשה? כאילו איך את עושה? ויש מצב שאת שמה לי קישור לשעווה שאת משתמשת
אנונימית
או שאני מטומטמת שלא יודעת לעשות דברים בסיסיים, אחד מהשניים
^הלוואי עליי מזה ניסיתי לעשות לבד והחלקתי על הרצפה
בבית שחי אמא שלי עושה לי, בבית שחי חייב מישהו שיעזור עם זה
לא כי צריך משני הכיוונים וזה פשוט לא נוח