4 תשובות
פשוט תהיי כנה איתו
תגידי לו שכן
שואל השאלה:
אבל זה לא מגעיל? הוא גם ישאל למה והכל
לא זה לא
זאת בחירה שלך לגמרי אם את רוצה להיות בקשר עם מישהו לא
פשוט תסבירי לו למה
אם אתם ממש כנים ופתוחים אז תגידי לו את האמת, שאת מרגישה שזה קשר חד צדדי ושאת מרגישה שהוא בעיקר מדבר על עצמו ואת כבר פחות מוצאת את עצמך בקשר הזה. יכול להיות שזה יהיה כואב אבל זו האמת... אולי גם עכשיו הוא יותר ישים לב לזה ובסופו של דבר זה יעזור לו.
אגב, לא הייתי מוותרת כל כך מהר אם זה קשר כל כך כנה ופתוח, זה נשמע כמו משהו די נדיר.