5 תשובות
זה לוקח בעיקר זמן אבל תנסי להכיר אנשים חדשים
תדבר איתה
אנונימית
בדיוק קרה לי, אני מבינה את ההרגשה. :(
תנסי למצוא דברים שיעסיקו אותך מהמחשבה על זה , תחביבים וכאלו.
אם אין לך דרך לנסות להבין מה קרה אז לא נשאר הרבה אלא פשוט לשחרר מזה ולנסות להמשיל בחיים, דברים כאלו עוד יקרו
כתוב אנונימית, אני מניחה שזאת בת. אני אכתוב בלשון נקבה, סליחה מראש אם זה בן.
תנסי לדבר איתה להבין מה הלך שם, אם את רוצה אותה בחזרה תנסי להשיג אותה חזרה