התחברות הרשמה

אפשר לפתוח קבוצה בסטיפס (לדבר )?

29 בספטמבר 2020, 16:19
הודעותצ'אט סטיפס    
תשובה אחת
אי אפשר
N
Not your friend
באותו הנושא:
גם אתם בעד לפתוח קבוצה ענקית של סטיפס?
למה אי אפשר לפתוח קבוצות בסטיפס?
נכון צריך לעשות בסטיפס שיהיה אפשר קבוצה ואפשר לדבר שם ?
אתם רוצים לפתוח קבוצה של סטיפס?
נכון שזה היה מגניב אם היה אפשר לפתוח קבוצה בסטיפס????
הייתם רוצים שיהיה אפשר לפתוח קבוצה בסטיפס?
אפשר לפתוח קבוצה בסטיפס?
אפשר לפתוח קבוצה בסטיפס?
אפשר לפתוח קבוצות בסטיפס או שזה לא אפשרי?
אפשר לפתוח קבוצה בסטיפס?
יש בסטיפס אפשרות לפתוח קבוצה?