7 תשובות
לא
בעיניי לא שווה
לא מה 250 שח על טייץ
חחח אני מרגיש שיצאתי פראייר שאני רואה תתגובות פה וקניתי חליפה של נייק ב750
ואם אהבת אותו תקני
זול מדי כפרע
אני קניתי מפקטורי 54 טייץ ב-1500 שקל
אנונימית
מה ,לא , זה בייסיקלי אותו טייץ שאת קונה ב50 שקל בחנות רגילה רק בלי לוגו
חחח שונטל מה יעזור לך טייץ ב1500 שקל לא נראלי אבל כי הייתי בפקטורי ואני קונה שם מלא ולא מוכרים שם טייצים ב1500