31 תשובות
ממש לא
הוא בדוק אשכנזי נכון?
הוא בדוק אשכנזי נכון?
כן, אבל עדיין מוזר.
חח חח חח איזה פתאטי הוא
אשכנזי בדוק
אשכנזי בדוק
זה קצת שטחי, אבל אין מה לעשות לכל אחד יש סטנדרטים אחרים
רדוד רצח
שואל השאלה:
הוא אשכנזי
הוא אשכנזי
אנונימית
ידעתיי
שואל השאלה:
הוא אמר שהוא לא אוהב עור שחום והוא מעדיף בנות עם אופי אירופאי ותרבות עדינה
מה זה אומר בכלל?
הוא אמר שהוא לא אוהב עור שחום והוא מעדיף בנות עם אופי אירופאי ותרבות עדינה
מה זה אומר בכלל?
אנונימית
לא יודעת כנראה הוא אוהבת דגים ללא ריח
או טעם
שילך לחפש
^^^^יעני בנות עדינות ומתורבתות.
שואל השאלה:
אז מזרחיות לא עדינות ומתורבתות ?
אז מזרחיות לא עדינות ומתורבתות ?
אנונימית
אם הוא לא נמשך למראה אין מה לעשות, זה הטעם שלו וזה לגיטימי לחלוטין.
לרב מזרחיים יהיו עם מנטליות יותר פראית ותרבות יותר אגרסיבית ורועשת, אבל ממש לא כולם כאלה ויש הרבה אשכנזיים כאלה. למעשה, רב הישראליים כאלה בלי קשר למוצא בכלל
אם הוא אמר לך את זה לפני שהוא הכיר אותך אז זה דיי דפוק, אם אתם מכירים מלפני אז אולי כדאי שתשאלי אותו מה בהתנהגות שלך ובתרבות שלך מתפרש אצלו ככזה ותנסי לשנות את זה
לרב מזרחיים יהיו עם מנטליות יותר פראית ותרבות יותר אגרסיבית ורועשת, אבל ממש לא כולם כאלה ויש הרבה אשכנזיים כאלה. למעשה, רב הישראליים כאלה בלי קשר למוצא בכלל
אם הוא אמר לך את זה לפני שהוא הכיר אותך אז זה דיי דפוק, אם אתם מכירים מלפני אז אולי כדאי שתשאלי אותו מה בהתנהגות שלך ובתרבות שלך מתפרש אצלו ככזה ותנסי לשנות את זה
למה שהיא תשתנה בשביל בן דפוק?
כי מי אמר שזה בשבילו? זה בשבילה
אם היא לא הטעם שלו מבחינת המראה אז נגמר הספור, עוד לפני ההתנהגות שלה.
להיות עם התרבות הזאת זה אף פעם לא טוב. אלו אנשים רעילים שממוטטים את החברה עם אטימות שלא תתואר
אם היא לא הטעם שלו מבחינת המראה אז נגמר הספור, עוד לפני ההתנהגות שלה.
להיות עם התרבות הזאת זה אף פעם לא טוב. אלו אנשים רעילים שממוטטים את החברה עם אטימות שלא תתואר
אז את אומרת שלהיות מזרחי זה רעיל וממוטט את החברה ?
מאיפה הבאת את זה?
"אבל ממש לא כולם כאלה ויש הרבה אשכנזיים כאלה. למעשה, רב הישראליים כאלה בלי קשר למוצא בכלל"
"אבל ממש לא כולם כאלה ויש הרבה אשכנזיים כאלה. למעשה, רב הישראליים כאלה בלי קשר למוצא בכלל"
אני מצטטת אותך נשמה
שואל השאלה:
משעממת
התכוונת שמזרחים רעילים?
משעממת
התכוונת שמזרחים רעילים?
אנונימית
מה שאת עושה זה לשיך תרבות ברברית בהכרח על מוצא אחד
מתי אמרתי שרק המזרחיים ברבריים? אמרתי שרב הישראלים כאלה, שלא כל המזרחיים כאלה ושלהיות אדם כזה זה להיות אדם רעיל שממוטט את החברה
המסקנה המתבקשת כאן היא שאני חושבת שרב הישראליים הם רעילים שממוטטים את החברה, בלי קשר למוצא שלהם
עצוב שאני בכלל צריכה להסביר את זה
ואני מציעה לך בשביל עצמך לתקן את עצמך לפחות בדבור הפרחי שלך ובאמירת דברים בהשפעת חמימות מוח וללא חשיבה לפני, עוד לא מאוחר
מתי אמרתי שרק המזרחיים ברבריים? אמרתי שרב הישראלים כאלה, שלא כל המזרחיים כאלה ושלהיות אדם כזה זה להיות אדם רעיל שממוטט את החברה
המסקנה המתבקשת כאן היא שאני חושבת שרב הישראליים הם רעילים שממוטטים את החברה, בלי קשר למוצא שלהם
עצוב שאני בכלל צריכה להסביר את זה
ואני מציעה לך בשביל עצמך לתקן את עצמך לפחות בדבור הפרחי שלך ובאמירת דברים בהשפעת חמימות מוח וללא חשיבה לפני, עוד לא מאוחר
שואל השאלה:
אהה הבנתי
אהה הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
הישראלים באמת צריכים לעבוד על הנימוסים שלהם
האמוראים אגב לא יוצר טובים מבחינת הנימוסים..
היפנים והבריטים כן..
הישראלים באמת צריכים לעבוד על הנימוסים שלהם
האמוראים אגב לא יוצר טובים מבחינת הנימוסים..
היפנים והבריטים כן..
אנונימית
לא יודעת עד כמה הבריטיים באמת מנומסים, אבל באוסטריה מקפידים מאוד על נמוס
שואל השאלה:
האמריקאים*
האמריקאים*
אנונימית
שואל השאלה:
יותר נמוך האנגלים מנומסים יותר נכון דרום אנגליה..
יותר נמוך האנגלים מנומסים יותר נכון דרום אנגליה..
אנונימית
התכונת לאמריקאים במקום האמוראים?
אף פעם לא הייתי באנגליה למען האמת אבל חברה שלי שהיתה אמרה שגם שם לא ממש
אבל ברור שיותר מישראל
אבל ברור שיותר מישראל
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
נכון, רב האמריקאים בכלל לא מנומסים
לאחרונה בכלל הפנים הברבריים שלה יוצאים
לאחרונה בכלל הפנים הברבריים שלה יוצאים
ממש לא רוב האמריקאים ממש נחמדים
באותו הנושא: