12 תשובות
charlotte
ao haro ride
saiki k
boku no hero academia
זה הכי "ידידותי" שראיתי
ao haro ride
saiki k
boku no hero academia
זה הכי "ידידותי" שראיתי
attack on titan
blood c
boku no pico
hight school dxd
hxh
blood c
boku no pico
hight school dxd
hxh
^הממ כן בוקו נו פיקו מושלם לילדים
שתקרא גם מנווה
(לא באמת)
שתקרא גם מנווה
(לא באמת)
סקורה קלל!!
סרטים של סטודיו גיבלי
אנונימית
אין לי רעיון מה לרשום
היא רשמה בוקו נו הרו אקדמיה שזה אקדמיית הגיבורים שלי
אממ לשאלה אולי כדאי משהו כמו חייו הרי האסון של סאיקי ק או מוב פסיכו100 כאלו אנימות קלילות ומצחיקות זה לא כאילו אני מבינה את הילדים בני ה11 של היום
היא רשמה בוקו נו הרו אקדמיה שזה אקדמיית הגיבורים שלי
אממ לשאלה אולי כדאי משהו כמו חייו הרי האסון של סאיקי ק או מוב פסיכו100 כאלו אנימות קלילות ומצחיקות זה לא כאילו אני מבינה את הילדים בני ה11 של היום
פוקימון(?)
והסרטים של סטודיו ג'יבלי, יש אותם בנטפליקס והם באמת מדהימים ומתאימים גם לגיל צעיר יותר (ראיתי עם אח שלי הוא בן 10)
והסרטים של סטודיו ג'יבלי, יש אותם בנטפליקס והם באמת מדהימים ומתאימים גם לגיל צעיר יותר (ראיתי עם אח שלי הוא בן 10)
אנימות כמו נארוטו, האנטר האנטר אין דברים סוטים, אבל גם אנימות קצרות יש גם סרטים ממש טובים של סטודיו גיבלי כמו שרשמו כאן וגם יש בזאנרים אנימות לפי גילאים כמו my little witch academy
מי שהמליץ על attack on titan זאת נראת לך סדרה לבת 11
rrjj000
רציתי להציע האנטר אבל אז נזכרתי שיש את היסוקה... אז לא ידעתי אם כדאי
רציתי להציע האנטר אבל אז נזכרתי שיש את היסוקה... אז לא ידעתי אם כדאי
^חחח כן אבל זה ממש בקטנה
נכון זה ממש לא העיקר אבל כשאני הייתי בגיל 11 הייתי תמימה מידי בשביל זה