85 תשובות
דבר ראשון הזומים זה לא בחירה שלנו ולא דבר שאנחנו רוצים אז זה לא דבר טוב ומה הבעיה שלהם שאם כבר נהיה בלי מצלמה ?
מצלמה זה קשה בשבילי בגלל חרדה ודיספוריה אבל כל השאר אין לי בעיה איתו
אנונימי
שואל השאלה:
לא אמרתי שאין בעיה. אמרתי שזה הרבה יותר קל ונוח עובדתית בגלל העובדה שבכלל לא צריך לקום בבוקר וללכת לאיזה שהוא מקום.
אנונימי
טוב להיות יום שלם מול מסך משמונה בבוקר עד ארבע בצהריים זה נשמע לך כיף?
להדליק מצלמה בשמונה בבוקר זה נראה לך דבר מהנה??
שואל השאלה:
אף אחד לא עושה שיעורים של שעתיים ברצץ בזום וגם אם כן, אנשים עושים את זה כל היום גם ככה. את אומרת לי שאת לא בטלפון שלך לפחות שעתיים ברצץ ביום? דיי. כולנו יודעים שהרוב המוחלט עושה זאת.
אנונימי
שואל השאלה:
להדליק ב8 בבוקר מצלמה זה בדיוק כמו ללכת לבבית ספר ולהראות את הפרצוף שלך ב8 בבוקר
אנונימי
^^עושים. יש לי בימי ראשון שלוש שעות מתמטיקה ברצף
זה עושה לי בחילה סליחה.
אני פשוט לא מבינה את החומר ככה מהמסך יש לי בגרויות עוד חודשיים שלוש ואני לא מבינה בכלל את החומר ולא חרשתי את חיי בישביל הבגרויות שעשיתי בישביל להיכשל עכשיו בשנה האחרונה שלי בחור הזה אז כן אני מעדיפה להיות בכיתה ולהבין ולעשות את הבגרויות כמו שצריך
יש כיתות עם בגרויות השנה ויש כאלה שמתכוננים לזה וזה מאוד לא נוח בזום

זה המון שעות מול המסך ברצף ולא בזמן שאנחנו רוצים להיות במסך
אנונימי
שואל השאלה:
אז תגידי שאת צריכה הפסקה ותעשי את החומר בלי להיות בכיתה ותשלחי למורה? לא כל כך קשה. ואם את תלמידה שלא מאמינים לה זאת אשמתך בגלל שאם לא מאמינים לך רוב הסיכויים זה בגלל שאת לא נכנסת לשיעורים
אנונימי
שואל השאלה:
אני יב מה זה יש כיתות עם בגרויות. יודע בדיוק מה זה בגרויות
אנונימי
סתם מפונקים .
אני מסכימה עם העניין שלא צריך לחייב מצלמה כי יש אנשים שזה נטו לא נוח להם .
אבל באמת שמתלוננים על הכל.
בזום מתלוננים, הולכים לבית ספר מתלוננים.
חחחחח ממש יסכימו לנו לעשות הפסקה
אנונימי, יש לך פתרון אחר?
לפתוח את בתי הספר זה לא רלוונטי עם ההדבקות שעולות.
שואל השאלה:
שאלת? ניסית?
אנונימי
אי אפשר ללכת מתי שבא לנו
אני יכולה ללכת לשניה ואז ישאלו אותי משהו ואני לא אענה כי אני לא שם ואז יגידו שלא הייתי בשיעור
שואל השאלה:
אז תגידי למורה? זה לא כל כך קשה
אנונימי
ויש אנשים שלא יכולים לפתוח מצלמות כי מעלה חרדות מה הקטע שלך לשפוט אחרים אולי לך זה נשמע דבר פשוט אבל לא
בדיוק.^^^^
אז שידברו עם המורה בפרטיות ויסבירו את הסיבות.
שואל השאלה:
יש לי הפרעות קשב וריכוז adhd, לא מדובר פה רק על ריכוז. העובדה שאת בבית כבר אומרת שזה יותר קל כי לא צריך ללכת לאן שהוא בבוקר. אוקיי הקטע של המצלמה אתם צודקים. אבל זאת לא סיבה לא להכנס לשיעור. הם לא יכולים להכריח אותכם. ואם הם רושמים חיסור תערבו מישהו.
אנונימי
שואל השאלה:
תערבו גורם אחר אז. הבנתי את הקטע של המצלמה.
אנונימי
זה ממש לא יותר קל.
יש ילדים עם אחים קטנים בבית ,
יש ילדים עם חרדה לפתוח מצלמה,
יש ילדים עם בעיות קשב וריכוז ושלא יכולים ללמוד דרך מסך ועוד גם להבין,
יש ילדים שלומדים עד שעה חמש,שש בערב (כיתות מדעיות אצלי בביהס לומדים בשעות כאלה)
יותר קל זה לא.
שואל השאלה:
את לומדת על 6 בבית במקום בבית סרפ. כבר יותר קל. יש לך אחים קטנים? גם לי! תהיי על השתק שאת לא מדברת! שואלים אותך למה? תגידי שיש לך אחים קטנים בבית והם עושים רעש. לא קשה
אנונימי
טוב אז אתה מחליט לי מה יותר קל לי כיף לדעת
לי אישית זה מפריע כי גם ככה לא סובל את מה שהם מלמדים אז אין לי רצון כלכך לפתוח את הזום וללמוד
ואתה האחרון שתקום ותזלזל בדעה של אנשים כי אתה לא יודע מה עומד מאחורי הדעות וההחלטות שלהם
שואל השאלה:
עובדתית לרוב הילדים זה יותר קל להיות בבית במקום בבית הספר. ניתן לראות את זה פה בזמנים שלבית הספר ולפי העובדה שמנסים להפחית שעות בבית הספר בגלל שיודעים שזה קשה לילדים.
אנונימי
יש ילדים שקל להם ויש כאלה שלא
זה שלך קל לא אומר שאתה יכול לזלזל לאם אחרים קשה
אני מסכימה איתך שיש יתרונות לזןם אבל יש גם לא מעט חסרונות-

- כשאתה בבית יש לך אלף ואחד דברים שיכולים להסיח לך את הדעת.
- אתה תלוי באינטרנט ואם פתאום תהיה הפסקת חשמל לא תלמד יום שלם.
- בכללי ללמוד שפות ומתמטיקה בבית ספר זה קשה אז בזום עוד יותר.
- במקרה הטוב אתה יושב מינימום 3 שעות מול המסך וזה עלול לגרום נזק לעיניים שלך (יש גם ילדים היפראקטיביים שקשה להם לשבת מול המסך זמן ממושך ורק להקשיב)
- חלק מהתלמידים עוברים השנה בגרויות ובמידה והם לא ילמדו כמו שצריך את החומר הלימודי ובעצם הם סוג של יצטרכו ללמוד ולהשלים לבד את החומר הלימודי.
- יש מחסור במורים מהסיבה שמורה מלמד עוד כיתות במקביל ולכן היחס הוא פחות אישי מבתי הספר.
אני מעדיף בית ספר בעיקר בגלל שהכי כיף בבית ספר זה החברים וזה באסה ככה
במיוחד עכשיו שזו השנה האחרונה שלי בלימודים, זה מבאס
וזה גם לא קל ללמוד דרך מסך
ואי אפשר לומר עובדתית כאשר לא נערך שום מחקר
מה שכן אפשר לומר עובדתית זה שהרבה ילדים הפסיקו ללמוד כשעברו לזום וללמידה מרחוק בגלל קושי כספי ולא התחברו גם לצורת הלימוד
אתה ממש טועה^^^^^^^
וממש לא הפחיתו שום שעות
אני? cat girl
אפשר גם להגיד עובדתית זה שהרבה ילדים טובים יותר בזום מאשר בבית הספר.
ומין הסתם שלאנשים בעלי קושי כספי מסדרים דרך שהם יוכלו להיות חלק מהלמידה .
לאלאלא לא אתה אני התכוונתי לשואל השאלה
כל האנשים שנגד.
אין פתרון אחר כרגע כי לחזור לבית הספר לא רלוונטי מכמות ההדבקות
כי יש ילדים שמעדיפים ללכת לבית ספר ולהיות עם החברים שלהם וללמוד בכיתה ולא מול מסך מלא שעות שהמורה נתקעת כל שניה ומשתגעים מכמה שאפשר להיות בבית
זה ממש קשה לי ככה, אני בכיתה י"א ולא מצליחה ללמוד דרך הלמידה מרחוק ויאן לי מושג איך אני עושה בגרויות במצב הזה שגם ככה יש לי פער גדול משנה שעברה
יש כאלה שיש להם בגרויות השנה אז לימוד בזום הרבה פחות אפקטיבי, אנחנו לעומתך רוצים ללמוד ולא להיות עצלנים ולחפש את הדרך הקלה והלא מועילה.
איך אנשים שלא עובדים ויש להם שלושה ילדים בבית יכולים לדאוג לשלושה מחשבים ?
משרד החינוך שנים עושה למידה בשעת חירום וברגע האמת נכשל.
הוא לא דאג למשימות בדוא"ל כדי להתחשב כרגיל העתיקו מחול וממה שהם עושים^^^^^
אין לי מושג אני מת על הזום
אין שום פתרון אחר.
די להיות בבועה ולהבין את המציאות.
אל תמציאו עובדות לא נכונות ❤
זה כי עוד לא חשבו על פיתרון.^^
משרד החינוך צריך לחשוב על פיתרון יצירתי אף אחד לא אמר שצריך לחזור ללמוד בבית ספר
הם פשוט צריכים לנסות לחשוב על פיתרון יצירתי אחר
את אומרת את זה כאילו שזה פשוט לחשוב על פתרון ביחס למצב המזעזע שיש בישראל כרגע.
ניסית ללמוד 5 יחל מתמטיקה כיתה יא' דרך זום? או כימיה? לא חושב, תלמד תבין.
אנונימי
מה אכפת לך?
יש להם מספיק זמן לגייס אנשים שיחשבו ולשאול את האוניברסיטה הפתוחה איך הם כלכך מצליחים בלמידה מרחוק הבעיה היא שהם לא טורחים
לא אכפת להם כל עוד הזום פועל והכל במצב סביר הם ימשיכו ככה
^^^
יש הבדל בין אוניברסיטה ולבין בית ספר, הבדל גדול.
"עובדתית לרוב הילדים זה יותר קל להיות בבית במקום בבית הספר"
וואלהה איפה בדקו את זה?
זה לא רק לפתוח מצלמה. אי אפשר להתרכז בזה. פתאום זה יוצא מהזום או שלא שומעים טוב. כל המשפחה שלי בבית
אני לא לומדת רק בזום יש לי עוד מיליון ואחת אפליקציות שכל אחת יותר גרועה מהשנייה לא רק שאנחנו צריכים להיכנס לשיעור כל מורה חושב שהוא המורה היחידי ומביא מלא שיעורי בית
חחח גם בבית ספר בכללי היו נותנים לכם מלא שיעורי בית
^זה ממש לא נכון
נותנים מלא עבודות ושיעורים בחיים לא עשו את זה
שואל השאלה:
אני יכול להגיד עובדתית. הסיבה שבתי הספר מנבים להפחית שעות בבית הספר זה שיודעים שקשה לילדיםת לכן זה עובדתית אם עושים זאת זה מבוסס
אנונימי
לדעתי חלק מבתי הספר ממש מגזימים עם שיעורי הזום. לבהות במסך מ 8 בבוקר עד 16:00 במקרה הטוב זה ממש לא משהו ריאלי שאפשר לצפות מהתלמידים. אני מסכים שבינתיים זאת הדרך היחידה ללמוד, נכון אין מה לעשות וזה מה יש וחייבים איכשהו לשמור על שגרת בית ספר אבל הלמידה מרחוק הזאת היא פשוט מוגזמת...
עושים שיעורים ארוכים שחצי מהם זה רק ניסיונות של המורה להצליח לגרום להכול לעבוד ואז בקושי יש זמן לשיעור, ההפסקות ממש קצרות ואין זמן לאכול בין לבין, וכמות המטלות שמביאים ומועדי ההגשה שלהן פשוט לא הגיונים. נכון, זה לא חופש, אני יודע שזה לא ושטכנית הייתי אמור להיות בבית הספר אבל באמת שהלמידה הזאת מוגזמת... צריך להראות התחשבות לתלמידים ולהבין שלא קל להם;
בכך שיעשו פחות שיעורי זום או שיעורי זום קצרים יותר ושיעשו יותר שיעורים א-סינכרוניים(הכוונה היא לשיעורים שבהם מביאים זמן לתלמידים לעשות את המטלות שמביאים להם) ואם אפשר לא להביא מועדי הגשה כאלה צפופים כי פשוט אי אפשר ככה
ידידי היקר, יש מצב שאתה תלמיד חטיבה או יסודי?
קודם כל בוא נתחיל בזה שאנחנו לא יכולים לקום לשתות ולשירותים מתי שרוצים ובטח לא לאכול. משמונה בבוקר עד שמונה בערב אני בין זום לזום מרוב לחץ של בגרויות ועבודות וזה אפילו לא מספיק!! זה נמשך עם למידה עצמית עד השעות הקטנות של הלילה. יוצא שאני כמעט כל היום בצום אם אני לא שמה לידי בקבוק מים ואוכל בתחילת היום. כאבים פיזיים, כאבי גב וכאבי עיניים כלהיום הישיבה הממושכת הזאת מול המסך מכאיבה ממש. אני בקושי יוצאת מהחדר ומרגישה מתבודדת יותר מתמיד. כל מורה חושבת שהיא לבד ושהמקצוע שלה זה המקצועהיחיד שלומדים אז מסכימות לעצמן להעמיס. בקיצור אני יכולה להמשיך לכתוב עוד אינסוף סיבות למה אנחנו מתלוננים. מקווה שהבנת .
אנונימית
שואל השאלה:
לא אנונימית לא ניסיתי 5 יחידות במתמטיקה יא מהזום. כי אני ביב :)
אנונימי
אני לומדת בזום אותם שעות כמו שאני לומדת בבית ספר ואפילו יותר
דבר ראשון, אנחנו לא יכולים ללכת לאכול, לשתות או לשירותים כשבא לנו. פעם אחת בשיעור קמתי לשנייה להביא מים והמורה כתבה לי היעדרות.
דבר שני, יש ילדים שיש להם בעיות קשב וריכוז והזום יותר קשה לכם.
ובכללי, שיטת הזום הוכיחה כבר את עצמה לא יעילה בגל הראשון ואז פשוט זורקים אותנו שוב אל הזום ומצפים לתוצאה שונה.
אנחנו ממש מפגרים בחומר!!!, בקושי לומדים.
זה סיוט מביאים לנו הרבה יותר מדי עבודות שאם היינו בבית ספר היו מביאים הרבה הרבה פחות כאילו בכיפור צמתי ובסיום הצום הייתי צריכה לפתוח את הטלפון לראות עשרים אלף הודעות מחברה על עבודה שאני חייבת לעשות כל שישי שבת ראשון שני ושלישי הלך לי על שיעור בית נשמע נהדר נכון?
באמת לפעמים סתם מתלוננים אבל יש כאלה שיש להם באמת סיבה להתלונן אבל תאכלס להתלונן לא יביא לשום מקום.
גם לי קשה שאני במגמת רפואה ואני הולכת ללמוד ולהבחן על קורס מעשי רק ביומיים.
אבל אני הולכת להתמודד עם זה.
ואי סתמו כבר תפאק*נג פה שלכם
למי אכפת מללכת לשירותים ולאכול או מהמצלמה המטומטמת שלכם
זה שאתם בכיתה ז ולא עושים כלום יופי לכם
לי יש בגרויות השנה
ועזבו את זה שגם בבית ספר אני בקושי מצליחה ללמוד
פה אני לא מצליחה בכלל וזה רק מלחיץ אותי
הייתי מתה לחזור לבית ספר
א. אין את כל הסביבה החברתית- אין לדבר עם חברים ולראות אותם
ב. קשה יותר להתרכז לכוב האנשים
ג. לפחות אצלי הרבה פעמים מדלגים על תפילה ואז אתה צריך להבין את זה לבד ויש לי רק איזה 10 דקות
ד. במחשבים אני צריכה לעשות פרויקט במחשב הגרוע מהבית, והמורה לא יכול ככה לעזור ויותר קשה להבין מה הבעיה
זה שלך קל ונוח יותר לא אומר שלכולם זה ככה
בסדר את מבחירה,אני לומדת מקצוע בסגנון של חינוך ויש שם מלא עבודות עם ציון מיותרות לחלוטין שממלאות לי את החיים
לי אין בעיה עם הזום יש לי בעיה עם ה100 משימות שנותנים ביום
גם בזום קשה ללמוד והכל וזה בכלל מעצבן
אני בכיתה י"ב וכבר נותנים לנו שאלות בגרות על מקצועות/ נושאים שרק הרגע התחלנו ללמוד והתחלנו בזום ומי מבין בכלל? אז איך אפשר לענות על שאלת בגרות אם לא הבנתי כלום
וכמובן אם את לא עונה על המטלות זה יוריד לך את הציון הגשה
כאחת שלומדת בזום ועושה משימות מלא כל יום, אני יכולה להגיד לך שזה קשה. אני באמת משתתפת ומקשיבה המון אבל אחרי שעתיים שאתה לומד מול מחשב מתחיל לכאוב הראש, וזה קשה, בכיתה אתה ממש רואה את האנשים ולא מחשב, זה קשה מאוד ללמוד ככה, כשיש מליון הפרעות.. ולהתלונן לפעמים זה משחרר..
אני יכולה להגיד לך שהיום התלוננתי פעם ראשונה לחברים שלי, בין כל הפעמים שהיה לי מזעזע זה היה נורא, מעמיסים לנו משימות ארוכות על דברים שבכלל לא למדנו, יש ככ הרבה זומים, ועם המצב המבלבל הזה, לא מתחשבים בנו בכלל. אני חושבת שיכלו למצוא דרך להעביר את החומר ולא להלחיץ אותנו ככ:/
העניין שאת בבית זה היתרון היחיד, שיש לך את הנוחות שלך.
אבל לאכול מתי שבא לי? ממש לא. אני כבר ימים אוכלת רק ארוחות ערב כי אין לי זמן לנשום בין שיעור לשיעור.
אף אחד לא יכול להכריח אותי להכנס לכיתה? גם בבית ספר אף אחד לא יכול להכניס אותי בכוח, בשתי המקרים פשוט יסמנו לי חיסור.
ומה הקטע של להתלונן? הראש שלי כבר מתפוצץ מהעומס, אני בקושי מבינה משהו בשיעורים מהזום ככה שיוצא שאני לומדת עצמאית אחרי השיעורים, אין לי זמן לעשות כלום יאני מפספסת ארוחות שלמות.
האם זה אתה?
המורה יוסי?
אנונימי
אגב זה שאנשים מתלוננים לא אומר שהם לא יתמודדו עם זה, אני ממש עמוסה אבל אני אתמודד אין מה לעשות אבל אי אפשר לקחת את חופש הביטוי תן להתלוננן זה משחרר
כמו לכל דבר גם לזום יש יתרונות וחסרונות, אני מוצאת את זה קשה להתרכז בזום ושיעורי ספורט גורמים לי להרגיש ממש לא בנוח
אז כן הרבה יותר נוח ללמוד מהבית כשיש הרבה יותר חופש, אבל קשה יותר ללמוד לדעתי
אני לא משתמש בזה אבל זה נשמע מזעזע לא נחמד וקשה ללמידה זה אולי טוב למי ששונא את ביה"ס אבל לא מעבר
אני שונאת זום.
זה קשה לי, אני לא מצליחה להתרכז
זה בזבוז זמן.
כל כך הרבה שיעורים לעבודות
עדיף לי ללמוד בבית ספר
יואו זום זה הסיוט של החיים שלי
אני לא יכולה ללמוד בבית פשוט במוח אין לי את זה
לומדים בבית ספר
בבית עושים דברים אחרים
יש לי אחים שכל היום עושים רעש
לא באלי להקשיב לאיזו מטרה שמחרטטת לי בשכל ואחרי זה עושה על זה מבחנים
אני שוכחת להיכנס
אין לי כוח להיכנס
אני מרגישה לא קשורה כיאלו אני רואה סרט של הכיתה שלי לומדת ומזבלת תשכל וזה משעמם
אני צריכה לבשל לאכול להתקלח לעשות את כל העונות שיעורי בית שהם נותנים כי אין בית ספר אז צריך לתת כל שיעור 80 עמודים
חיים בסרט
קיצר זה רק מוריד לי בממוצע
וזה סיוט אחד גדול
כמות השיעורים שהמורה מביאה. האינטרנט התקוע
זה קשה כי בבית ספר אז ההפסקות באמת מועילות יוצאים משנים אווירה רואים חברים
אבל פה בהפסקות אני רק בטלפון ואין יותר מידי מה לעשות כי ההפסקות קצרות ממש והטלפון מעייף ואז גם מוציא מהריכוז כבר של השיעור הבא וקיצר זה חרא
מסכימה לגמרי
אני בקושי לומדת בזום כי שולחים לנו משימות מהבית ספר וזה הרבנ יותר קשה להבין
אני מעדיפה שיפתחו לנו זום
אני לא קראתי הכול אבל אני אגיד את דעתי
זה נכון שפיזית יותר נוח לקום עשר דקות לפני השיעור במקום שעה וחצי לפני ולנסוע באוטובוס ולאכול באמצע והכול, אבל לא יודע מה עם אחרים, לי חשוב לדעת את החומר ולא לפספס כי זה יחזור אליי בהפוכה בבגרות אם כן (י"ב) ובזום אני לא מצליח להבין את הכול, גם אם אני רוצה, בחלק מהשיעורים אני לא מצליח להתרכז, אז לילדים עם הפרעת קשב וריכוז זאת בכלל בעיה, לא אמרתי שזה לא נוח, אבל החומר יותר חשוב לי מנוחות, או שלפחות יקלו בחומר מתוך הבנה
יש לי בערך 8 שעות זומים ביום, נותנים כל כך הרבה עבודות.
גם ככה אני בתקופה קשה אז הלימודים האלה עוד יותר הורסים לי תחיים.
בגל הראשון זה גם היה ככה ופשוט לא היה לאף אחד אכפת.
כל הילדים בכיתה אמרו למחנכת שלנו בכל יום שזה לא הגיוני שיש איזה 5 עבודות כל יום ושאנחנו יושבים איזה 10 שעות מול המחשב.
אנחנו מסיימים במינימום שלוש בצהריים (לומדים גם בשישי אבל רק עד איזה אחת בצהריים) ואז עוד עושים עד הלילה עבודות להגשה עם ציון.
ולפעמים המורות בכלל לא מסבירות את העבודות טוב או שהעבודות נמצאות בפלטפורמות שאנחנו לא מכירים בכלל או שהמורה לא אומרת מה להגשה, איפה להגיש ואם יש על זה ציון בכלל.
לפעמים אנחנו מפספסים עבודה כי זה מאלף אתרים שונים (משוב, מודל, קבוצות וואטסאפ, הסבר על העבודה בזום, אחד התלמידים שלח בקבוצה הרגילה...) והמורה צורחת עליי ועל חצי כיתה שגם לא שמה לב שיש בכלל עבודה.
המשוב שלי כל יום איזה 10-20 הודעות של חולי קורונה חדשים אצלנו, קישורים לזום, ביטול זום, שינויים בזום, סיכומי שיעור, עבודות חדשות, שינויים בעבודות...
לאף אחד לא אכפת, אין למי לפנות, שורפות לי העיניים, המחשב שלי כבר קורס מאחסון, המצלמה שלי מקולקלת, הטלפון שלי בכלל לא מריץ זום, אני גמורה, לא ראיתי חצי כיתה כבר 4 חודשים, לפעמים אני הולכת לישון רק כדי לברוח מכל זה, אני לחוצה מהעבודות האלה 24/7, אין מי שיעזור לי, החברה היחידה שלי בכיתה לא רוצה לעשות איתי עבודות, יש לי רשימה עם עוד עשרות עבודות לעשות שגם אותה לא השלמתי כבר שבוע, אני ערה בלילות, יש לי מגרנה כל היום, הדופק שלי כל היום גבוה מרוב לחץ בתקופה הזו, למחנכת לא אכפת, ההורים בכיתה שלי כל היום מתלוננים, התלמידים בכיתה בכלל לא עוזרים אחד לשני, אנחנו כאילו בהישרדות, כל אחד מנסה לשרוד ולהישאר בקצב של העבודות, המורות חושבות שאנחנו רובוטים, כל המשפחה שלי בזום (גם אמא שלי כי היא מורה) ואבא שלי עובד עד מאוחר, כבר אין לי כוח לזה...
כותבת את זה בזמן שיעור מתמטיקה (שעה שמינית)
בגלל שפא*ינג אני לא הולך להתקבל לתיכון בגלל השיט הזה
כי זה קשה יותר מאשר ללמוד בבית הספר
אני רוצה בית ספר ללמוד כמו בן אדם נורמלי שלא יהיה עליי לחץ אולי לך זה עדיף אבל לי זה מאוד קשב
1. כי בבית ספר יש הפסקות בזום אני לא מספיקה לאכול כריך, היום המורה שלי נתנה לי לאכול בשיעור כי גוועתי.

2. הם לפעמים סתם רושמים חיסור למרות שהייתי בשיעור ואז שאני מסבירה להם שהייתי בשיעור הם לא מאמינים או מתעלמים.

3. לא באלי שכולם יראו איך אני נראת כשאני חצי ישנה.

4. לרוב נכנסים לנו לשיעורים ילדים מפריעים שעושים סרטונים ליוטיוב והעלו אותי כמה פעמים עם הכיתה (טשטשו אותנו) וזה מפריע.

5. אני בקושי מבינה את החומר כי אי אפשר באמת להתרכז ככה וכל פעם יש באגים.

6. יש מלא טעויות עם המורים נגיד המורה למתמטיקה עושה שיעורים רק עם חצי מהכיתה וגיליתי את זה רק אתמול כי הוא לא הכניס אותנו לקבוצה..

זה מה שהכי מפריע.
אנונימית
זה בכלל אבל בכלל לא נוח ללמוד בזום. סליחה, אבל זה לא אותו הדבר כמו ללמוד בכיתה, הרבה יותר קשה.
מאחת כזאת שהייתה טובה ממש בלימודים, עכשיו יש דברים שנזרקים לפח,
יש אולי הפסקה של רבע שעה בין שיעור לשיעור, ואין זמן להכין אוכל.
זה שלך קל לא אומר שלכולם.
לשבת 8 שעות מול מחשב זה *קשה* ובמיוחד אם יש לך בעיות קשב וריכוז. מצלמה זה גם אחרת ממציאות וזה קשה להתרכז בחומר כשאתה דואג כל הזמן איך אתה נראה (אצלי לפחות)