10 תשובות
מגזימה
בכל מקרה לא קרה משהו רציני בינכם עדיין..
תיפגשו , תראי את הבן אדם במציאות ותחליטי מה הלאה
בהצלחה מאמי
בכל מקרה לא קרה משהו רציני בינכם עדיין..
תיפגשו , תראי את הבן אדם במציאות ותחליטי מה הלאה
בהצלחה מאמי
שואל השאלה:
הוא בצבא אני בת 17 כיתה יב, מחר הוא יוצא וחשבנו להיפגש אולי הוא אמר לי כזה אולי מחר אקפוץ לעיר שלי (אנחנו לא גרים באותה עיר)
אנחנו לא ביחד ולא זוג אבל כן ברגע שהתחלתי לדבר איתו אני אישית הפסקתי לדבר עם כל הידידים שלי בנים מתחילים איתי ואני מסננת והוא כנראה לו.
השאלה אם אני סתם מגזימה וזאת זכותו כי אנחנו לא ביחד אבל בכל זאת אנחנו מדברים כזה על קשר מרחוק וכאלה..
הוא בצבא אני בת 17 כיתה יב, מחר הוא יוצא וחשבנו להיפגש אולי הוא אמר לי כזה אולי מחר אקפוץ לעיר שלי (אנחנו לא גרים באותה עיר)
אנחנו לא ביחד ולא זוג אבל כן ברגע שהתחלתי לדבר איתו אני אישית הפסקתי לדבר עם כל הידידים שלי בנים מתחילים איתי ואני מסננת והוא כנראה לו.
השאלה אם אני סתם מגזימה וזאת זכותו כי אנחנו לא ביחד אבל בכל זאת אנחנו מדברים כזה על קשר מרחוק וכאלה..
אנונימית
אני לא חושבת שיש עם זה בעיה ככ כי זה לא שאתם בני זוג אתם רק בקטע אז זה נראלי סבבה שהוא עם עוד בנות בקטע כאילו בודק כופציות כזה
שואל השאלה:
כן אבל לי אישית זה מוריד נגיד איך שהוא זרם איתה ממש ירד לי ממנו.
אצם חושבים שאני צריכה לעלות יותר מאוחר סטורי שאני יוצאת עם חברות וידידים שלי?
כן אבל לי אישית זה מוריד נגיד איך שהוא זרם איתה ממש ירד לי ממנו.
אצם חושבים שאני צריכה לעלות יותר מאוחר סטורי שאני יוצאת עם חברות וידידים שלי?
אנונימית
עלית עליו, היית עושה לו אותו דבר? אם כן אז זה בסדר, אם לא אז רדי ממנו אל תפגשי
אנונימית
שמעי אם הוא לא נאמן עכשיו אי אפשר לדעת מה יהיה...
שואל השאלה:
סבבה אני לא אשקר זה הוריד לי ממש כי עד עכשיו הוא מדבר איתה ומחמיא לה..
אני אעלה סטורי בערב עם ידידים שיראה ושלא יחשוב שאני גם מחכה לו כי יכול להיות שזה מה ששידרתי?
סבבה אני לא אשקר זה הוריד לי ממש כי עד עכשיו הוא מדבר איתה ומחמיא לה..
אני אעלה סטורי בערב עם ידידים שיראה ושלא יחשוב שאני גם מחכה לו כי יכול להיות שזה מה ששידרתי?
אנונימית
אני מסכימה איתך שזה מוריד. לדעתי תפגשי איתו אבל קחי את זה לאט ותראי איך הכימיה ואיך הוא בכללי
תקשיבי, כל עוד לא נפגשתם והתחלתם קטע זה לגיטימי שהוא יענה. כל עוד לא פגשת מישהו פנים מול פנים והייתה כימיה הוא לא צריך להיות מחוייב בשום צורה. תני צ'אנס, תיפגשי איתו. אם אחרי שתיפגשו הןא ימשיך לזרום עם חברה שלך אז תחתכי
אתם כולה בקטע...
גם אם אני בקטע עם מישהו אני עדיין יכולה לזרום עם מישהו אחר לשיחה ולפעמים אפילו להתנשק זה כולה קטע לא מעבר כרגע
גם אם אני בקטע עם מישהו אני עדיין יכולה לזרום עם מישהו אחר לשיחה ולפעמים אפילו להתנשק זה כולה קטע לא מעבר כרגע
באותו הנושא: