13 תשובות
כן כנס לשירותים
אנונימי
כן יש סיכוי
אם הם בני אדם אז כן
אם הם בני אדם אז כן
אם הם נחמדים אז כן.
כן, אפילו אל תשאל ממליצה לך.
שואל השאלה:
אז לשאול כבאים? למה זה ממש קרוב אחד לשני
אז לשאול כבאים? למה זה ממש קרוב אחד לשני
אנונימי
כן
שואל השאלה:
או שאני אשאל את מגן דוד אדום
ממי זה יהיה פחות מביך?
או שאני אשאל את מגן דוד אדום
ממי זה יהיה פחות מביך?
אנונימי
כן תגיד שיקחו צינור שמשתמשים בו לכבות את השריפות ושישפריצו לך לפה.
שואל השאלה:
ניסית?
ניסית?
אנונימי
כן, התקלחתי על הדרך.
כן למה לא
כן גם צהל יביאו לך
אם היתה בא לקופ"ח שאני עובד בא הייתי נותן לך בשמחה.
באותו הנושא: