13 תשובות
כן כנס לשירותים
אנונימי
כן יש סיכוי

אם הם בני אדם אז כן
אם הם נחמדים אז כן.
כן, אפילו אל תשאל ממליצה לך.
שואל השאלה:
אז לשאול כבאים? למה זה ממש קרוב אחד לשני
אנונימי
כן
שואל השאלה:
או שאני אשאל את מגן דוד אדום
ממי זה יהיה פחות מביך?
אנונימי
כן תגיד שיקחו צינור שמשתמשים בו לכבות את השריפות ושישפריצו לך לפה.
שואל השאלה:
ניסית?
אנונימי
כן, התקלחתי על הדרך.
כן למה לא
כן גם צהל יביאו לך
אם היתה בא לקופ"ח שאני עובד בא הייתי נותן לך בשמחה.