5 תשובות
כשתתחיל להתאמן טוב
גיל 17 פלוס כזה
גיל 17 פלוס כזה
אנשים פה מדברים שטויות.
אין לך בעיה כבר לקחת בגיל 16 אבקה( תבדוק איזה אבקה ושלא מרמים אותך למה אין על העולם של אבקות הרבה פיקוח)
בתכלס כל העניין של האבקה זה להגיע לצריכת חלבון היומית שלך אם אתה מצליח להגיע לצריכה בלי אבקה זה הכי טוב אבל אם אתה לא מצליח תיקח אבקה ממלית שהחלבון יהיה בעיקר מאוכל ולא מאבקה ככה תגדל הכי טוב בהצלחה גיבור :)
אין לך בעיה כבר לקחת בגיל 16 אבקה( תבדוק איזה אבקה ושלא מרמים אותך למה אין על העולם של אבקות הרבה פיקוח)
בתכלס כל העניין של האבקה זה להגיע לצריכת חלבון היומית שלך אם אתה מצליח להגיע לצריכה בלי אבקה זה הכי טוב אבל אם אתה לא מצליח תיקח אבקה ממלית שהחלבון יהיה בעיקר מאוכל ולא מאבקה ככה תגדל הכי טוב בהצלחה גיבור :)
לא אבקת חלבון לא עושה כלום ההפך היא מעוררת גדילה ולא עוצרת גדילה לעומת מה שחושבים
שואל השאלה:
משנה מאיזה גיל?^
משנה מאיזה גיל?^
אנונימי
שתתאמן קבוע לפחות 3 פעמים בשבוע אימון חזק
תעשה בימים של אימון משקה לפני ואחרי אימון
ובימים בלי אימון משקה אחד בצהריים
תעשה בימים של אימון משקה לפני ואחרי אימון
ובימים בלי אימון משקה אחד בצהריים
באותו הנושא: